:´( det var den julestemning...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. december 2011

Gaia

tioyv skriver:

blir sgu en møj jul i år..

min elskede farfar døde i nat  vidste godt det gik den vej har var meget syg, og det er godt for ham at han endelig har fået fred..

nu er han endelig sammen med farmor igen

men nu er er ingen oldeforældre på min side af familien når bebs kommer til marts...

ville ikk noget med det her,, syns bare det er noget rigtig møj det hele...

Det jeg ked af at hør. Håber dog at du alligevel får en dejlig jul

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2011

tioyv

Babyklar skriver:

lige præcis

det piner os min mand at hans far ikk så det første barnebarn i familie, vores søn - men der er ikk noget man kan gøre, end at være lykkelig over det man har ... selvom det til tider er rigtig hårdt for min mand.

vores søn har 3 older .. og det er vi glade for , det er lidt stort synes jeg - men de er os , en på 80 , en på 70 og en på 60

nææ man kan ikk rigtig gøre noget ved det, men min farfar var også en gammel mand på næsten 87, så han var ikk ny længere og havde været syg længe, så det er godt han har fået fred..

hold da op hvor sejt at han har 3 older..

min farfar var den sidste olde tilbage, min mormor (46år) døde i 1975 hende nåede jeg aldrig og se, min morfar(71år) døde i 2002 og farmor (79år) i 2009 og så min farfar i år.. 

Anmeld

19. december 2011

MorEllen

Du får lige et herfra. Det gør bare ond at miste nogen man elsker, selv om man et eller andet sted er forberedt på det... Du må ta vare på de gode minderne og give dem videre til din datter når hun kommer til verden
Ta vare på dig selv, lille bebs og de rundt dig i dagene som kommer

Anmeld

19. december 2011

tioyv

Gaia skriver:

Det jeg ked af at hør. Håber dog at du alligevel får en dejlig jul

tak

det blir jo jul alligevel, og det skal nok gå det hele, det var bedst han fik fred..

Anmeld

19. december 2011

Moar2011

tioyv skriver:

nææ man kan ikk rigtig gøre noget ved det, men min farfar var også en gammel mand på næsten 87, så han var ikk ny længere og havde været syg længe, så det er godt han har fået fred..

hold da op hvor sejt at han har 3 older..

min farfar var den sidste olde tilbage, min mormor (46år) døde i 1975 hende nåede jeg aldrig og se, min morfar(71år) døde i 2002 og farmor (79år) i 2009 og så min farfar i år.. 

wow ja alderdom og sygedom har bare så meget at sige ..

håber du klare dig igennem det, trods det jul

Anmeld

19. december 2011

tioyv

Morellen skriver:

Du får lige et herfra. Det gør bare ond at miste nogen man elsker, selv om man et eller andet sted er forberedt på det... Du må ta vare på de gode minderne og give dem videre til din datter når hun kommer til verden
Ta vare på dig selv, lille bebs og de rundt dig i dagene som kommer

tak

Anmeld

19. december 2011

tioyv

Babyklar skriver:

wow ja alderdom og sygedom har bare så meget at sige ..

håber du klare dig igennem det, trods det jul

tak 

det gør jeg helt sikkert, vi har altid holdt meget sammen i min familie så det skal nok gå det hele..

Anmeld

19. december 2011

Moar2011

tioyv skriver:

tak 

det gør jeg helt sikkert, vi har altid holdt meget sammen i min familie så det skal nok gå det hele..

ej hvor dejligt - det er i sig selv en stor hjælp

Anmeld

19. december 2011

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Du får bestemt også et stort knus fra en som har været igennem det samme.

Min elskede farmor døde for 4 år siden,d. 17/12,vi var til bisættelse d. 22/12.Det var hårdt

Og min morfar døde 1 måned før jeg blev gravid,han var også min sidste bedsteforælder.

Håber I trods alt får en god jul

Anmeld

19. december 2011

Kløver

Gør mig ondt, selvom han fik fred for sygdom, kan det sagtens være et stort tab. Sender kæmpe krammer, og håber i alligevel får en dejlig jul, og i får en god afsked med din elskede farfar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.