:´( det var den julestemning...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.057 visninger
22 svar
0 synes godt om
19. december 2011

tioyv

blir sgu en møj jul i år..

min elskede farfar døde i nat  vidste godt det gik den vej har var meget syg, og det er godt for ham at han endelig har fået fred..

nu er han endelig sammen med farmor igen

men nu er er ingen oldeforældre på min side af familien når bebs kommer til marts...

ville ikk noget med det her,, syns bare det er noget rigtig møj det hele...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2011

Maja_4000

Det gør mig ondt

Anmeld

19. december 2011

babymus77

Kondolere!! Og sender dig et kæmpe stort knus!!! Håber du får en dejlig jul alligevel, og et lykkebringende nytår;-)

Anmeld

19. december 2011

l.kjoeller

Du får lige en stor

Anmeld

19. december 2011

l.kjoeller

Du får lige en stor

Anmeld

19. december 2011

CamillaSoefelt

tioyv skriver:

min elskede farfar døde i nat  vidste godt det gik den vej har var meget syg, og det er godt for ham at han endelig har fået fred..

men nu er er ingen oldeforældre på min side af familien når bebs kommer til marts...

Kæmpe krammer til dig herfra mig

Anmeld

19. december 2011

Moar2011

tioyv skriver:

altid husk på  selvom det er skide svært og hårdt, så er der sikkert masser af tanter, onkler, mostere , fætre , kusiner , bedste forældre så bette fisen kommer nok ikk til at mangle  

men forstår helt klart godt din tanke gang.

min mands far er død og det gør ham så ondt at hverken hans far eller vores barn så hinanden. dertil fik han samme forklarning som du lige fik af mig

Anmeld

19. december 2011

tioyv

babymus77 skriver:

Kondolere!! Og sender dig et kæmpe stort knus!!! Håber du får en dejlig jul alligevel, og et lykkebringende nytår;-)

tak skal du ha..

Anmeld

19. december 2011

tioyv

Babyklar skriver:

altid husk på  selvom det er skide svært og hårdt, så er der sikkert masser af tanter, onkler, mostere , fætre , kusiner , bedste forældre så bette fisen kommer nok ikk til at mangle  

men forstår helt klart godt din tanke gang.

min mands far er død og det gør ham så ondt at hverken hans far eller vores barn så hinanden. dertil fik han samme forklarning som du lige fik af mig

tak

nej tror bestemt heller ikk hun kommer til og mangle noget 

og er egentlig også mere ked af at min farmor ikk nåede og blive oldemor for ved hun inderligt ønskede sig det.. men de må sidde på en stjerne og kigge ned på hende

Anmeld

19. december 2011

Moar2011

tioyv skriver:

tak

nej tror bestemt heller ikk hun kommer til og mangle noget 

og er egentlig også mere ked af at min farmor ikk nåede og blive oldemor for ved hun inderligt ønskede sig det.. men de må sidde på en stjerne og kigge ned på hende

lige præcis

det piner os min mand at hans far ikk så det første barnebarn i familie, vores søn - men der er ikk noget man kan gøre, end at være lykkelig over det man har ... selvom det til tider er rigtig hårdt for min mand.

vores søn har 3 older .. og det er vi glade for , det er lidt stort synes jeg - men de er os , en på 80 , en på 70 og en på 60

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.