Nogen folk kan bare være så modbydelige !!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. december 2011

Talbutikken

Først og fremmest et og et  for din mormor..

Der er desværre mennesker derude der ikke kan tåle at andre for opmærksomhed, selv ikke engang i forbindelse med et dødsfald..

Sådanne nogle mennesker kan man kun have ondt af, de må have det meget dårlig med dem selv!

Har desværre oplevet sådan et menneske på tætteste hold, i mit tilfælde ende det dog med advokat brev.. Trist

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2011

Silas&Mille

Anonym skriver:

Har lige mistet min køre mormor  Så skal til begravelse i den uge vi kommer ind i. Har skrevet R.I.P på min væg på facebook og så er der fandme(!!!) en fra min klasse der skriver at det er ved at være en dårlig undskyldning med alle de begravelser!! JA, jeg har været til mange og mange gange i skoletiden - vi har haft 4 (!!!) inden for 8 måneder!! Men det er sgu ikke en undskyldning for at blive..

Sådan en dum SÆK!! Ja unskyld mit sprog synes bare virkelig ikke hun kan være det bekendt..

Undskyld mit sure opstød 

Stort til dig...

Kender det desværre godt.

For nogle år siden havde jeg selv 5 begravelser på 7 måneder (det kunne have været 8, men var simpelthen nødt til at blive væk for ellers var jeg da røget ned i kulkælderen med alle de begravelser).

Der var også nogen der mente det var en dårlig undskyldning til sidst. Men det var heldigvis ikke nogen af mine lærer.

Hvis jeg var dig ville jeg (hvis du kan klare det) konfrontere hende med den udtalelse og sige at det rammer meget hårdt når man mister en der står en nær. Det er jo ligesom ikke noget man selv vælger.

Du får lige endnu et 

Anmeld

19. december 2011

Anonym trådstarter

babymus77 skriver:

Kondolere!!! Det siger vist rigeligt om hende!! Pyha hun må have det skidt med sig selv!!! Det er trist nogen skal hævde sig på andres bekostning ,og være så ondskabsfulde!!! Det er uhyggeligt;-( Håber du kommer dig over dit tab... Tusinde knus og tanker herfra!!

Tror desværre hun er fuldstændig ligeglad med at hun har sagt det! Men ja, det siger mere om hende end om mig. Får faktisk ondt af hende fordi hun må da virkelig mangle opmærksomhed!

Anmeld

19. december 2011

Anonym trådstarter

SilasMor skriver:

Stort til dig...

Kender det desværre godt.

For nogle år siden havde jeg selv 5 begravelser på 7 måneder (det kunne have været 8, men var simpelthen nødt til at blive væk for ellers var jeg da røget ned i kulkælderen med alle de begravelser).

Der var også nogen der mente det var en dårlig undskyldning til sidst. Men det var heldigvis ikke nogen af mine lærer.

Hvis jeg var dig ville jeg (hvis du kan klare det) konfrontere hende med den udtalelse og sige at det rammer meget hårdt når man mister en der står en nær. Det er jo ligesom ikke noget man selv vælger.

Du får lige endnu et 

Jeg har tænkt mig at konfrontere hende fordi den kommentar var så langt under bæltestedet og hun skal ikke "slippe væk" med sådan en kommentar.

Tusind tak for  

Anmeld

19. december 2011

Anonym trådstarter

Talbutikken skriver:

Først og fremmest et og et  for din mormor..

Der er desværre mennesker derude der ikke kan tåle at andre for opmærksomhed, selv ikke engang i forbindelse med et dødsfald..

Sådanne nogle mennesker kan man kun have ondt af, de må have det meget dårlig med dem selv!

Har desværre oplevet sådan et menneske på tætteste hold, i mit tilfælde ende det dog med advokat brev.. Trist

Tak for kram og lys!

Ja, hun må virkelig have det dårligt, eller mangle opmærksomhedd!!

Anmeld

19. december 2011

Miss T

Anonym skriver:

Har overvejet at gøre det foran hele klassen.. Eller ville det være for ondt?

NEJ hun skal have af vide, at den opførsel ikke er okay overfor nogen. Hvis du kan gøre det sætter du dig selv i respekt og hun vil blive nedværdiget og helt ærlig det synes jeg at hun fortjener!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.