Nogen folk kan bare være så modbydelige !!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.366 visninger
25 svar
0 synes godt om
19. december 2011

Anonym trådstarter

Har lige mistet min køre mormor  Så skal til begravelse i den uge vi kommer ind i. Har skrevet R.I.P på min væg på facebook og så er der fandme(!!!) en fra min klasse der skriver at det er ved at være en dårlig undskyldning med alle de begravelser!! JA, jeg har været til mange og mange gange i skoletiden - vi har haft 4 (!!!) inden for 8 måneder!! Men det er sgu ikke en undskyldning for at blive..

Sådan en dum SÆK!! Ja unskyld mit sprog synes bare virkelig ikke hun kan være det bekendt..

Undskyld mit sure opstød 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2011

Steph_Laurits

RESPEKTLØST!!! Det eneste jeg kan sige!!!

Og er ked af dit tab

Anmeld

19. december 2011

BabyMiracle <3

Anonym skriver:

Har lige mistet min køre mormor  Så skal til begravelse i den uge vi kommer ind i. Har skrevet R.I.P på min væg på facebook og så er der fandme(!!!) en fra min klasse der skriver at det er ved at være en dårlig undskyldning med alle de begravelser!! JA, jeg har været til mange og mange gange i skoletiden - vi har haft 4 (!!!) inden for 8 måneder!! Men det er sgu ikke en undskyldning for at blive..

Sådan en dum SÆK!! Ja unskyld mit sprog synes bare virkelig ikke hun kan være det bekendt..

Undskyld mit sure opstød 

Jeg havde slettet den person! føj en kommentar! 

Kæmpe kram til dig 

Anmeld

19. december 2011

M (:

Undskyld mit sure opstød 

Det er f*ndme dårlig stil, upassende og helt vildt usmageligt. Sikke dog en dum gås..

Er ked af, at hun ikke kan respektere dit tab.. 

Jeg kondolerer, og håber, at du er okay trods alt.  

Anmeld

19. december 2011

Darling<3

Er ked af at høre om dit tab, håber du har nogle dejlige mennesker omkring dig...

Og hende super spasseren, slet hende ! Hun er tydeligvis ikke hverken din gode eller nære veninde
Det er dog det mest respektløse jeg har hørt længe!!

Anmeld

19. december 2011

Anonym trådstarter

EinahpetS skriver:

RESPEKTLØST!!! Det eneste jeg kan sige!!!

Og er ked af dit tab

Jeg var også bare fulstændig målløs da jeg så den kommentar. At man som menneske kan skrive sådan!!

Anmeld

19. december 2011

Anonym trådstarter

MajaBaby skriver:

Jeg havde slettet den person! føj en kommentar! 

Kæmpe kram til dig 

Har overvejet det!! Jeg vil helt sikkert konfrontere hende med det næste gang jeg ser hende og spørg hvad hun bilder sig ind!! Heldigvis havde jeg nogle dejlige veninder der bakkede mig op

Anmeld

19. december 2011

Anonym trådstarter

M (: skriver:

Det er f*ndme dårlig stil, upassende og helt vildt usmageligt. Sikke dog en dum gås..

Er ked af, at hun ikke kan respektere dit tab.. 

Jeg kondolerer, og håber, at du er okay trods alt.  

Jeg har det fint efter omstændighederne, har heldigvis en kæreste og nogle GODE veninder som bakker mig op!

Anmeld

19. december 2011

Anonym trådstarter

Darling<3 skriver:

Er ked af at høre om dit tab, håber du har nogle dejlige mennesker omkring dig...

Og hende super spasseren, slet hende ! Hun er tydeligvis ikke hverken din gode eller nære veninde
Det er dog det mest respektløse jeg har hørt længe!!

Jeg er heldigvis ikke nære venner med hende og bliver det i hvert fald aldrig!! Hun skal konfronteres med det!!

Anmeld

19. december 2011

BabyMiracle <3

Anonym skriver:

Har overvejet det!! Jeg vil helt sikkert konfrontere hende med det næste gang jeg ser hende og spørg hvad hun bilder sig ind!! Heldigvis havde jeg nogle dejlige veninder der bakkede mig op

Jeg havde gjort det helt uden at tøve.. Det er fandme ikke sjovt at miste et familie medlem!!! 

Argh, kan blive så sur over bare at tænke på hvis nogen gjorde det ved mig! 

Hun var blevet slettet hurtigere end hun kunne nå at sige "hej med dig" ARGH 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.