Nogle der hved ting hvis ens hus går på tvang.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. december 2011

Giraffen

Anonym skriver:

ok så hvis man skylder på sit hus eller banklån så må de ikke stoppe ens penge forstået rigtigt??

Jeg kan nemlig ikke finde det på nette nogle steder om de må dette.

Mette

de må ikke 'stoppe' lønnen, men jeg mener godt de må tage alt hvad der er tilbage når regningerne er betalte som betaling... så man stadig får løn/kh, men så kreditorerne har førsteret til lønnen for at betale af på gælden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2011

wamse

De eneste der her rørte vores indtægt var banken, der ville trække alt, selvom vi på ingen måde kunne dække det. Så vi valgte at skifte bank, og stoppede alle betalinger til den oprindelige bank. 

Anmeld

19. december 2011

wamse

Anonym skriver:

ok så hvis man skylder på sit hus eller banklån så må de ikke stoppe ens penge forstået rigtigt??

Jeg kan nemlig ikke finde det på nette nogle steder om de må dette.

Mette

Hvem er de, altså hvem er det du er i tvivl om, at de kan røre ved din indtægt? Er det banken eller?

Anmeld

19. december 2011

Anonym trådstarter

Ja jeg mener banken,og Realkredit Danmark om de bare kan stoppe ens penge.

Har en veninde der ville ud af sit hus, og lade det gå på tvang.  Men er bange for de stoppe, hendes penge hvis det er, og hun kan ikke betale det og skylde 5 mdr på huslåne, nu og 2 mdr på privatlåne.

Mette

Anmeld

19. december 2011

wamse

Anonym skriver:

Ja jeg mener banken,og Realkredit Danmark om de bare kan stoppe ens penge.

Har en veninde der ville ud af sit hus, og lade det gå på tvang.  Men er bange for de stoppe, hendes penge hvis det er, og hun kan ikke betale det og skylde 5 mdr på huslåne, nu og 2 mdr på privatlåne.

Mette

Jeg vil meget gerne fortælle, hvordan det foregik hos os, og der har de ikke på noget tidspunkt trukken i lønnen, men vil helst fortælle det over beskeder, for synes ikke helt jeg vil delagtiggøre alle i den del af mit liv

Men send en pb hvis du har lyst, og så kan jeg fortælle hvordan vi håndterede det hele.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.