Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg har hørt de må stoppe ens penge er der nogle der hved om det er "rigtigt'#????
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Jeg har hørt de må stoppe ens penge er der nogle der hved om det er "rigtigt'#????
Darling<3 skriver: Hvad er det for nogle penge??:/
Hvad er det for nogle penge??:/
ens løn osv.
Anonym skriver: ens løn osv.
Darling<3 skriver: Nej det tror jeg bestemt ikke de tager fra folk - de tager huset jo..Men hvad er grunden til tvang??
Nej det tror jeg bestemt ikke de tager fra folk - de tager huset jo..Men hvad er grunden til tvang??
ok men har bare hørt min svigerinde og henses eks kærestes hus kom på tvang da de gik fra hinanden også blev hendes kontanthjælp og hans løn med et stoppe pga det.
Mere derfor jeg spør for syntes jeg godt nok lyde surt og vildt hvis man må stoppe ens penge især når man har børn osv.
Mette
Anonym skriver: ok men har bare hørt min svigerinde og henses eks kærestes hus kom på tvang da de gik fra hinanden også blev hendes kontanthjælp og hans løn med et stoppe pga det. Mere derfor jeg spør for syntes jeg godt nok lyde surt og vildt hvis man må stoppe ens penge især når man har børn osv. Mette
wamse skriver: Vores hus blev solgt sidste år på tvangsauktion, og de må selvfølgelig ikke gå ind og stoppe ens indtægt, det har de slet ingen bemyndigelse til.
Vores hus blev solgt sidste år på tvangsauktion, og de må selvfølgelig ikke gå ind og stoppe ens indtægt, det har de slet ingen bemyndigelse til.
Ok heller ikke når man får kh??.
Anonym skriver: Ok heller ikke når man får kh??. Mette
ok så hvis man skylder på sit hus eller banklån så må de ikke stoppe ens penge forstået rigtigt??
Jeg kan nemlig ikke finde det på nette nogle steder om de må dette.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128