sådan er møg vagtlæge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. december 2011

Anonym trådstarter

Mor til Frederic skriver:

Vores fætter gør det samme når han bliver hysterisk - ikke for sin vilje osv... De har aldrig været ved lægen med ham, enten begynder han selv at trække vejret efter få sek eller de giver ham lige et pust/dunk i ryggen...

oki håber bare det er af hysteri at han gør det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2011

BellaT

Anonym skriver:

har lige haft ringet til vagtlæge da

min søn på 14 mdr skrag helt vil hystrisk da han blev skiftet at han er hold op med at trække vejert det stå på i ca 10 sek og så trækker han vejert igen

men han var  helt ved siden/bange af sig selv da det skete vi kunne godt få kontakt med ham efter det var over  

bliver sku bange da det skete så ringede til vægtlæge og spurte om det kunne være farlig og han sagede at vis han kom til sig selv så hurtig igen skulle vi ikke være bekømmert men vis det skete igen måtte vi jo ringe igen eller ringe 112

men håber sku ikke det sker igen for det er mega ubehalig

synes I jeg skal snakke med min læge om det i morgen eller tror I bare det var den ene gang fordi han var så hystrisk

Et hurtigt "hårdt" pust i ansigtet næste gang. Det virker. Har selv gjort det ved min datter, da hun var mindre. Ved hende bliver det åbenbart mindre med alderen. Nu gør hun det kun hvis hun har slået sig slemt og er blevet RIGTIG ked.

Anmeld

18. december 2011

l.kjoeller

JEg tror bar det var hysteri men ville stadig ringe til lægen for at vende det så du kan få ro. Og sådan en dum læge altså

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.