sådan er møg vagtlæge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

652 visninger
12 svar
0 synes godt om
18. december 2011

Anonym trådstarter

har lige haft ringet til vagtlæge da

min søn på 14 mdr skrag helt vil hystrisk da han blev skiftet at han er hold op med at trække vejert det stå på i ca 10 sek og så trækker han vejert igen

men han var  helt ved siden/bange af sig selv da det skete vi kunne godt få kontakt med ham efter det var over  

bliver sku bange da det skete så ringede til vægtlæge og spurte om det kunne være farlig og han sagede at vis han kom til sig selv så hurtig igen skulle vi ikke være bekømmert men vis det skete igen måtte vi jo ringe igen eller ringe 112

men håber sku ikke det sker igen for det er mega ubehalig

synes I jeg skal snakke med min læge om det i morgen eller tror I bare det var den ene gang fordi han var så hystrisk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2011

Maja88

altså kom det i forbindelse med han skreg/var hysterisk??

så ville jeg ikke kontakte læge, men mene det var normalt

Anmeld

18. december 2011

Corn

det lyder som hysteri...

saa selvom jeg hader vagtlaegensaa vil jeg give ham ret

Anmeld

18. december 2011

Mor til Frederic og Freya

Anonym skriver:

min søn på 14 mdr skrag helt vil hystrisk da han blev skiftet at han er hold op med at trække vejert det stå på i ca 10 sek og så trækker han vejert igen

men han var  helt ved siden/bange af sig selv da det skete vi kunne godt få kontakt med ham efter det var over  

bliver sku bange da det skete så ringede til vægtlæge og spurte om det kunne være farlig og han sagede at vis han kom til sig selv så hurtig igen skulle vi ikke være bekømmert men vis det skete igen måtte vi jo ringe igen eller ringe 112

synes I jeg skal snakke med min læge om det i morgen eller tror I bare det var den ene gang fordi han var så hystrisk

Vores fætter gør det samme når han bliver hysterisk - ikke for sin vilje osv... De har aldrig været ved lægen med ham, enten begynder han selv at trække vejret efter få sek eller de giver ham lige et pust/dunk i ryggen...

Anmeld

18. december 2011

2babygirls

Anonym skriver:

Min niece besvimede tit som lille når hun skreg af hysteri.
Så måske det er hvad der skete for din lille dreng.

Anmeld

18. december 2011

sne190810

Jeg mener at jeg engang har hørt at det hjælper at puste dem i hoved når de gør det .. Hehe

Om det hjælper eller ej, skal jeg ikke kunne sige. Men giver ok mening

Anmeld

18. december 2011

Anonym trådstarter

Maja88 skriver:

altså kom det i forbindelse med han skreg/var hysterisk??

så ville jeg ikke kontakte læge, men mene det var normalt

ja det skete da han var  hysterisk og skreg

Anmeld

18. december 2011

Anonym trådstarter

Corn skriver:

det lyder som hysteri...

saa selvom jeg hader vagtlaegensaa vil jeg give ham ret

oki det gøre mig da lidt mere rolig

Anmeld

18. december 2011

Anonym trådstarter

Tina&Martin skriver:

Min niece besvimede tit som lille når hun skreg af hysteri.
Så måske det er hvad der skete for din lille dreng.

oki det håber jeg da at det kun er det for det er godt nok ubehalig

Anmeld

18. december 2011

Pige2009

Må give de andre ret. Kender flere børn, der har det på samme måde. Min venindes datter kaster op, når hun glemmer at trække vejret i et hysterianfald og efterfølgende begynder igen... Så jeg er sikker på din dreng ikke fejler noget 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.