Til alle jer foto/billed interesserede..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. december 2011

Den lykkelige

Dinna88 skriver:

Ih, herligt. Jeg har 3000'eren, da jeg ikke har brug for videooptagelse

Fungere det godt??
Ved du om der er hukommelses kort med fra start eller man skal købe det?? Men måske man kan tage nogle billeder med det kort der er i...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2011

Dinna88

Den lykkelige skriver:

Fungere det godt??
Ved du om der er hukommelses kort med fra start eller man skal købe det?? Men måske man kan tage nogle billeder med det kort der er i...

Det er der ikke i - jeg købte et 8 gb, alt for lidt til mig, men hvis det bare er til familiekamera, så ville det være nok

Du skal også have en UV linse halløj - jeg kan ikke huske hvad de hedder! Den koster ikke super meget. Og du må også  hellere invistere i en taske, jeg har en ridse i min skærm, fordi jeg ventede TO uger med at få en taske. 

Du vil også snart få brug for et telezoom - du kan næsten ikke zomme med det 18-55 mm der er med kameraet, og f.eks. juleaften ville det have været super for dig, at have en ekstern blitz - den indbyggede er noget værre møg

Anmeld

21. december 2011

Den lykkelige

Dinna88 skriver:

Det er der ikke i - jeg købte et 8 gb, alt for lidt til mig, men hvis det bare er til familiekamera, så ville det være nok

Du skal også have en UV linse halløj - jeg kan ikke huske hvad de hedder! Den koster ikke super meget. Og du må også  hellere invistere i en taske, jeg har en ridse i min skærm, fordi jeg ventede TO uger med at få en taske. 

Du vil også snart få brug for et telezoom - du kan næsten ikke zomme med det 18-55 mm der er med kameraet, og f.eks. juleaften ville det have været super for dig, at have en ekstern blitz - den indbyggede er noget værre møg

Åh gud sikke en masse
Det er det her vi har købt:
http://www.happii.dk/product.aspx?prodid=375275
Er der ikke lidt plads på kameraet så man kan tage nogle billeder??

Anmeld

21. december 2011

Den lykkelige

Dinna88 skriver:

Hvorfor den uv linse??  

Anmeld

21. december 2011

Dinna88

Den lykkelige skriver:

Åh gud sikke en masse
Det er det her vi har købt:
http://www.happii.dk/product.aspx?prodid=375275
Er der ikke lidt plads på kameraet så man kan tage nogle billeder??

Det er ikke bare sådan lige at købe et spejlrefleks  

Men glemte dit spørgsmål - kameraet er fint. Det er et begynderkamera, og jeg er ved at gå sur i det, fordi det kan så lidt. Det er meget begrænset i forhold til de større kameraer. Og så er 18-55 mm objektivet bare.... noget møg Du skal også nok nå at blive træt af det. 

I mit kamera var der en sort plade, ligesom i computere, der skulle erstattes af memorykortet. Men I har vel et kort i jeres gamle kamera?

Hov, når du får kameraet, så husk, med det samme, at sætte det på "A" og VR skal stå på "ON" på objektivet.  

Anmeld

21. december 2011

Dinna88

Den lykkelige skriver:

Hvorfor den uv linse??  

Hov, skulle have skrevet filter... UV filter for at beskytte dit objektiv. 1. du får ingen ridser, 2. uuhhhm... En længere forklaring Men det er rigtig dumt ikke at købe en. Den koster ikke super meget i forhold til, hvis du får en ridse i dit objektiv, og kommer til at hade dig selv resten arf dit liv

Anmeld

21. december 2011

Den lykkelige

Dinna88 skriver:

Hov, skulle have skrevet filter... UV filter for at beskytte dit objektiv. 1. du får ingen ridser, 2. uuhhhm... En længere forklaring Men det er rigtig dumt ikke at købe en. Den koster ikke super meget i forhold til, hvis du får en ridse i dit objektiv, og kommer til at hade dig selv resten arf dit liv

Ha ha ja ok.. tak for din hjælp  

Anmeld

21. december 2011

Dinna88

Den lykkelige skriver:

Ha ha ja ok.. tak for din hjælp  

Det var så lidt Skriv bare hvis der er noget.

Anmeld

21. december 2011

Den lykkelige

Dinna88 skriver:

Det var så lidt Skriv bare hvis der er noget.

Tak skal du have

Anmeld

21. december 2011

Jonna1979

Jeg har et Sony a230 tilslag med ekstra linse 70-300 ekstra blitz ekstra taske og ekstra batteri kan købes for 3500 kameraet er fra juli 2010 og de andre find er nyere kan MMS billeder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.