Til alle jer foto/billed interesserede..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

818 visninger
19 svar
0 synes godt om
18. december 2011

Den lykkelige

Vi står og skal have nyt kamera..
Det eneste krav vi har er at den skal tage billedet når man trykker på knappen og ikke 10 år efter.. det kamera vi har nu tager 1 pr. sekund i følge dets spefikationer.. men der går bare SÅÅÅÅ lang tid og folk bliver trætte af at skulle holde "stillingen".. eller min datter er forlængst udover alle bjerge..
Men hvilket kamera er godt?? Det skal ikke være for stort eller tungt og kunne være i en taske.. men være HURTIGT!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2011

ønskerbaby

sådan et kamera kun jeg os godt bruge hader der skal gå så lang tid ingen billedet er taget jeg lidt ligeglad med størrelsen bare det er godt men ved ikke hvad der er bedst

så jeg opper den lige

Anmeld

20. december 2011

Dinna88

Med de krav du har, skal du bare have "hvilket som helst" P&S kamera. Sådan et kan du købe i Elgiganten. Jeg vil anbefale dig et mere kendt mærke, ikke nogle af de der random mærker, ingen kender. Næste gang jeg skal have et P&S kamera skal jeg have et nikon  

Anmeld

20. december 2011

Pige2009

Jeg har gode erfaringer med Canon ixus, men jeg tror du skal gå f.eks. I el-giganten og selv prøve, hvad du føler er rigtigt for dig :-)

Anmeld

20. december 2011

Chevro

Hej, jeg har et D3100 fra Nikon - spejlrefleks. Det er fantastisk!! Super kamera til hobby og hjemmebrug, de kan nærmest fås til ingen penge idag, (: omkring 3000,- +|- afhængig af objektiv osv.

Anmeld

20. december 2011

Dinna88

Chevro skriver:

Hej, jeg har et D3100 fra Nikon - spejlrefleks. Det er fantastisk!! Super kamera til hobby og hjemmebrug, de kan nærmest fås til ingen penge idag, (: omkring 3000,- +|- afhængig af objektiv osv.

det er jo et stort kamera, der ikke bare lige kan være i en taske Jeg synes ikke det lyder som om, at det er det TS søger?

Anmeld

20. december 2011

Maja_4000

Vi har et Canon Ixus (et eller andet tal ) .. Er rigtig glad for det , og synes at det er hurtigt , det var også et krav jeg havde

Anmeld

20. december 2011

Den lykkelige

Chevro skriver:

Vi har lige købt det  Fik det af manden i ekstra julegave    jubiiiii  har fået det anbefalet af 2 andre og så så din besked efterfølgende så tænkte DET MÅ JEG HAVE  og nu kommer det til at blive mit inden jul  skønt.. så bliver jeg total papperazzi til juleaften

Anmeld

20. december 2011

Den lykkelige

Dinna88 skriver:

det er jo et stort kamera, der ikke bare lige kan være i en taske Jeg synes ikke det lyder som om, at det er det TS søger?

Nej jeg ville helst have et mindre et.. men manden vil gerne have et stort.. vi har lige købt nikon d3100  Glæder mig til at modtage det

Anmeld

20. december 2011

Dinna88

Den lykkelige skriver:

Nej jeg ville helst have et mindre et.. men manden vil gerne have et stort.. vi har lige købt nikon d3100  Glæder mig til at modtage det

Ih, herligt. Jeg har 3000'eren, da jeg ikke har brug for videooptagelse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.