Skal - skal ikke postdanmark

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. december 2011

bullerbassen

Giraffen skriver:

du kan læse lidt her:

http://www.trustpilot.dk/Categories/parcelservice

ville også bare gøre opmærksom på at der er alternativer til Post DK hvis du er bange for at de er for hårde ved pakkerne

Tak det vil jeg lige prøve , plejer nu ikke være nervøs , nok fordi det er en svær ting og pakke ind ( måler 80 * 80 )

Og det er jo mere skrøbeligt en en pakke med tøj

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2011

FruStolpe

bullerbassen skriver:

ok så de dækker det ????

Men ved netop ikke om hun pakker det godt ind , men må jo håbe

Ja hvis man sender som pakke og ikke maxibrev, så er det incl forsikring. Men det afhænger i sidste ende af hvordan det er pakket ind. For hvis PDK ikke mener det er godt nok, så dækker de ikke....

Men altså, nu er det jo langt fra alle der er hårde ved pakkerne...

MVH -posten

Anmeld

18. december 2011

Toshiba

bullerbassen skriver:

Har sagt til sælger den skal sendes som forsikret pakke, men tænker hvis hun nu IKKE gør det og der sker nået

Er ski lidt i tvivl om jeg tør , sender meget med postdanmark men det er her jo lidt skrøbeligt...

Og ved jo ikke om hun vil give så meget i pakke omkostninger selv om jeg har sagt det

forsikret pakke - er ikke forsikret pakke sendt som forsigtig pakke... der er forskel... De dækker skam ikke hvis et billede smadre i en alm forsikret pakke... det er emballagens skyld så + den skulle have været sendt som forsigtig pakke

Anmeld

18. december 2011

bullerbassen

FruStolpe skriver:

Ja hvis man sender som pakke og ikke maxibrev, så er det incl forsikring. Men det afhænger i sidste ende af hvordan det er pakket ind. For hvis PDK ikke mener det er godt nok, så dækker de ikke....

Men altså, nu er det jo langt fra alle der er hårde ved pakkerne...

MVH -posten

nej det jo lige det  har nu heller ikke oplevet de er det , men har hørt det OFTE....

tak for svar

Anmeld

18. december 2011

Giraffen

bullerbassen skriver:

Tak det vil jeg lige prøve , plejer nu ikke være nervøs , nok fordi det er en svær ting og pakke ind ( måler 80 * 80 )

Og det er jo mere skrøbeligt en en pakke med tøj

ja lige præcis jeg kan sagtens forstå dig men det kan være du kan få fragt for samme beløb hos en virksomhed hvor de så er lidt mere påpasselige  

held og lykke med købet 

Anmeld

18. december 2011

FruStolpe

bullerbassen skriver:

nej det jo lige det  har nu heller ikke oplevet de er det , men har hørt det OFTE....

tak for svar

Bare en tanke. Kan man ikke tage billedet "af" på en måde, og så sende det i en rulle.... ???

Nu aner jeg jo ikke noget om det, men jeg bestilte et lærred, og det kom i en rulle. Og så kom rammen ved siden af...

Men ved selvfølgelig ikke om det er en mulighed ??

Anmeld

18. december 2011

bullerbassen

Giraffen skriver:

ja lige præcis jeg kan sagtens forstå dig men det kan være du kan få fragt for samme beløb hos en virksomhed hvor de så er lidt mere påpasselige  

held og lykke med købet 

Har lige skrevet til sælger om min bekymring , så må vi lige se..

Ville være så ærgelig hvis det gik i stykker og det bare var ærgeligt.

Det er jo lidt penge

Anmeld

18. december 2011

bullerbassen

FruStolpe skriver:

Bare en tanke. Kan man ikke tage billedet "af" på en måde, og så sende det i en rulle.... ???

Nu aner jeg jo ikke noget om det, men jeg bestilte et lærred, og det kom i en rulle. Og så kom rammen ved siden af...

Men ved selvfølgelig ikke om det er en mulighed ??

Det kan man ikke , det er et billede på en svæveramme eller hvad man kalder dem.

Så det er ikke en mulighed

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.