Skal - skal ikke postdanmark

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. december 2011

bullerbassen

Toshiba skriver:

det koster knap 200 kr. som forsigtig pakke

ok det er da godt nok dyrt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2011

Toshiba

bullerbassen skriver:

ok ved ikke hvad prisen er - har budt en pris inkl porto som sælger har accepteret.

Hvad så hvis hun IKKE sender forsikret og der sker nået ???

altså sendtsom pakke er den forsikret - men det skal jo nok også være forsigtig pakke.. gørlige opmærksom på det

Anmeld

18. december 2011

bullerbassen

Giraffen skriver:

du kan også undersøge priserne ved GLS eller andre bude, der er mange at vælge imellem

men det er ikke mig der skal sende pakke overvejer blot om jeg tør tage chancen .....

Anmeld

18. december 2011

bullerbassen

Toshiba skriver:

altså sendtsom pakke er den forsikret - men det skal jo nok også være forsigtig pakke.. gørlige opmærksom på det

Har sagt til sælger den skal sendes som forsikret pakke, men tænker hvis hun nu IKKE gør det og der sker nået

Er ski lidt i tvivl om jeg tør , sender meget med postdanmark men det er her jo lidt skrøbeligt...

Og ved jo ikke om hun vil give så meget i pakke omkostninger selv om jeg har sagt det

Anmeld

18. december 2011

Giraffen

bullerbassen skriver:

men det er ikke mig der skal sende pakke overvejer blot om jeg tør tage chancen .....

hvis det er privat så kan man jo evt sige at man gerne vil købe hvis det bliver med det og det fragtfirma, det sker der nok ingenting ved

Anmeld

18. december 2011

bullerbassen

AnneBJ skriver:

Hvis hun accepterer en pris incl. porto må det være hendes ansvar at vælge en forsvarlig forsendelsesmåde, og altså også hendes bord hvis noget går galt.

Men ellers så aftal på skrift, hvad der skal ske hvis der sker noget med billedet og det ikke er sendt forsvarligt.

Jeg har budt en pris på trendsales , men tilbød så jeg kunne lave en konto overførsel så hun slap for gebyret.

Har skrevet til hende at det skal sendes som forsikret , men ved jo ikke om hun gør det.

Og kan ikke lade være med at tænke tanken , hvis du der sker nået HVA så

Anmeld

18. december 2011

bullerbassen

Giraffen skriver:

hvis det er privat så kan man jo evt sige at man gerne vil købe hvis det bliver med det og det fragtfirma, det sker der nok ingenting ved

Men jeg kender ikke rigtig de andre muligheder , da jeg altid bruger postdanmark...

Er nok bare lidt ekstra bekymret , da det er lidt mere en jeg plejer at bruge på private handler ( 700 )

Anmeld

18. december 2011

FruStolpe

Så længe det bliver sendt som pakke. Så er det altså forsikret, og hvis der sker billedet noget bliver det erstattet af PDK.
Du skal dog være opmærksom på at det SKAL være pakket forsvarligt ind

Anmeld

18. december 2011

Giraffen

bullerbassen skriver:

Men jeg kender ikke rigtig de andre muligheder , da jeg altid bruger postdanmark...

Er nok bare lidt ekstra bekymret , da det er lidt mere en jeg plejer at bruge på private handler ( 700 )

du kan læse lidt her:

http://www.trustpilot.dk/Categories/parcelservice

ville også bare gøre opmærksom på at der er alternativer til Post DK hvis du er bange for at de er for hårde ved pakkerne

Anmeld

18. december 2011

bullerbassen

FruStolpe skriver:

Så længe det bliver sendt som pakke. Så er det altså forsikret, og hvis der sker billedet noget bliver det erstattet af PDK.
Du skal dog være opmærksom på at det SKAL være pakket forsvarligt ind

ok så de dækker det ????

Men ved netop ikke om hun pakker det godt ind , men må jo håbe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.