økonomi med barn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. december 2011

Toshiba

rogerrasch skriver:

der står nemlig ikk noget om det er før eller efter skat. men ja den sagde 2500 i boligstøtte som 2 voksne og et barn

syntes det lyder voooolsomt hvis man tænker at i vil have 17-18000 udbetalt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2011

rogerrasch

Toshiba skriver:

syntes det lyder voooolsomt hvis man tænker at i vil have 17-18000 udbetalt

ja okay hehe har ikke lige den store erfaring da det er første barn vi venter os men mange ting er jo også vildt forskellige fra kommune til kommune

Anmeld

18. december 2011

rogerrasch

trunte89 skriver:

Vi får omkring 9700 udbetalt begge to. Boligstøtte får vi ikke da,vi har været på kontanthjælp mere end 6 mdr.

var det så fordi i havde været på bistand i mere end 6 måneder før jeres barn blev født eller var det først fra barnet blev født og 6 måneder frem også i mistede boligstøtten???

Anmeld

18. december 2011

Toshiba

rogerrasch skriver:

ja okay hehe har ikke lige den store erfaring da det er første barn vi venter os men mange ting er jo også vildt forskellige fra kommune til kommune

har lige prøvet lave en beregning. med 2 på kontanthjælp - 1 barn - 85 kmv - opvarmet med elvarme (som trækker op) - husleje 6500

det giver kun 1123

Anmeld

18. december 2011

rogerrasch

Toshiba skriver:

har lige prøvet lave en beregning. med 2 på kontanthjælp - 1 barn - 85 kmv - opvarmet med elvarme (som trækker op) - husleje 6500

det giver kun 1123

ja okay det er sku godt nok noget anderledes, vi fik 918 i boligstøtte uden barn

Anmeld

18. december 2011

Toshiba

rogerrasch skriver:

ja okay det er sku godt nok noget anderledes, vi fik 918 i boligstøtte uden barn

ja der er da noget af en forskel

Anmeld

18. december 2011

Toshiba

rogerrasch skriver:

jeg tror godt nok ikke i kan få 2500 kr. som par.

Det er lige i overkanten...

Jeg får kun 3200 kr. fordi her er elvarme - ellers ville min være lavere... og det spiller da ingen steder hvis et par kan få ca. det samme som en enlig??

Anmeld

18. december 2011

Toshiba

Toshiba skriver:

ja der er da noget af en forskel

ja uden barn - der er jeres inkomst jo så også noget lavere jo. den bliver vel næsten fordoblet

Anmeld

18. december 2011

rogerrasch

Toshiba skriver:

jeg tror godt nok ikke i kan få 2500 kr. som par.

Det er lige i overkanten...

Jeg får kun 3200 kr. fordi her er elvarme - ellers ville min være lavere... og det spiller da ingen steder hvis et par kan få ca. det samme som en enlig??

ja okay må vi se på til den tid blev lige noget forvirret der 

Anmeld

18. december 2011

rogerrasch

Toshiba skriver:

ja uden barn - der er jeres inkomst jo så også noget lavere jo. den bliver vel næsten fordoblet

ja vi får lige nu lidt over 7000 kr hver udbetalt men har så også en husleje på 7000

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.