økonomi med barn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.422 visninger
32 svar
0 synes godt om
18. december 2011

rogerrasch

hej hvor meget får i udbetalt med barn når begge forældre er på kontanthjælp?? og hvor meget i boligstøtte?? vi er lidt på dybt vand hvad angår hvor meget vi har når lille bliver født. håber der er nogle gode mennesker der lige vil hjælpe os lidt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2011

Toshiba

rogerrasch skriver:

hej hvor meget får i udbetalt med barn når begge forældre er på kontanthjælp?? og hvor meget i boligstøtte?? vi er lidt på dybt vand hvad angår hvor meget vi har når lille bliver født. håber der er nogle gode mennesker der lige vil hjælpe os lidt 

jeg fik på kontanthjælp 9500 kr. udbetalt og 3200 kr. i boligsikring

men du skal have det beregnet man kan ikke "bare" sige hvad andre får - får jeg også.

Kommer an på fradrag - pris på bolig - varmekilde - ja alt

Anmeld

18. december 2011

rogerrasch

Toshiba skriver:

jeg fik på kontanthjælp 9500 kr. udbetalt og 3200 kr. i boligsikring

men du skal have det beregnet man kan ikke "bare" sige hvad andre får - får jeg også.

Kommer an på fradrag - pris på bolig - varmekilde - ja alt

ja det ved jeg godt hvad angår boligstøtten så kommer det jo an på den bolig man har hvad med faren til barnet han bliver vel også forhøjet ligeså meget som moderen selvom man bor sammen??

Anmeld

18. december 2011

Toshiba

rogerrasch skriver:

ja det ved jeg godt hvad angår boligstøtten så kommer det jo an på den bolig man har hvad med faren til barnet han bliver vel også forhøjet ligeså meget som moderen selvom man bor sammen??

boligsikringen kan i regne ud på jeres kommunes hjemmeside..

Ja faderen stiger også i kontanthjælp - han er jo også forsørger

Anmeld

18. december 2011

rogerrasch

Toshiba skriver:

boligsikringen kan i regne ud på jeres kommunes hjemmeside..

Ja faderen stiger også i kontanthjælp - han er jo også forsørger

ja okay vi fik lige beregnet og der siger den 2500 i boligstøtte og vi har en lejlighed på 84 kvadratmeter 3 værelses. men de beregnings beløb der er, er det så før skat eller efter skat???

Anmeld

18. december 2011

Toshiba

rogerrasch skriver:

ja okay vi fik lige beregnet og der siger den 2500 i boligstøtte og vi har en lejlighed på 84 kvadratmeter 3 værelses. men de beregnings beløb der er, er det så før skat eller efter skat???

kan i få 2500 kr. hvis i er 2 ??? det lyder vildt

om det er før eller efter skat kan jeg ikke huske - men det står vel??

Anmeld

18. december 2011

trunte89

Vi får omkring 9700 udbetalt begge to. Boligstøtte får vi ikke da,vi har været på kontanthjælp mere end 6 mdr.

Anmeld

18. december 2011

rogerrasch

trunte89 skriver:

Vi får omkring 9700 udbetalt begge to. Boligstøtte får vi ikke da,vi har været på kontanthjælp mere end 6 mdr.

ja okay det er vel pga. det loft de har kørende?? langt ude regel

Anmeld

18. december 2011

Toshiba

trunte89 skriver:

får man så ikke - hvis man er 2?? gud se det anede jeg heller ikk

Anmeld

18. december 2011

rogerrasch

Toshiba skriver:

kan i få 2500 kr. hvis i er 2 ??? det lyder vildt

om det er før eller efter skat kan jeg ikke huske - men det står vel??

der står nemlig ikk noget om det er før eller efter skat. men ja den sagde 2500 i boligstøtte som 2 voksne og et barn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.