Laktulose hvor lang tid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. september 2012

kekp

Josefine<3 skriver:

Hiver lige denne op da den nu er relevant!

Hvor længe går der ca før det virker??

Igår fik min datter 1ml om morgenen og det virkede efter 10 - men nu er der gået en halv time og hun har stadig ikke lavet puha:/

Håber der er en eller 2 som kan svare

Herhjemme virkede det dagen efter, men det var stadig med hjælp af cykelbevægelser og mavemassage og sådan fortsatte det til vi gik over til movicol. Efter 10 minutter kan det ikke have været lactulosen som har virket. Det tager meget længere tid inden den når tarmen

Hvor gammel er din datter? Lyder som om at hun skal have en dosis mere, hvilket er meget normalt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2012

kekp

Josefine<3 skriver:

Igår fik min datter 1ml om morgenen og det virkede efter 10 - men nu er der gået en halv time og hun har stadig ikke lavet puha:/

Undskyld du mente jo ikke ti minutter, men kl 10

Anmeld

11. september 2012

Anonym trådstarter

Josefine<3 skriver:

Du skal have lidt tålmodighed. det kan være det først virker iaften. Og nu er din datter kommet af med noget igår. Hvor hun nok har fåettømt ud. Kan godt ske hun ikke laver noget idag. Vi andre kan jo også have dage hvor vi ikke laver stort. Om ikke andet er det jo sjældent vi laver det på samme tidspunkt hver dag heheh. Men fortsæt med at give hende det. Ognår det kører og hun har afføring jævnligt så trapper du langsomt ud igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.