Hjælp til at finde...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. december 2011

twinboys

Janni. skriver:

Så vil jeg se billede hvis det lykkedes for manden 

Jeg fandt denne side: 

http://www.quicklogo.dk/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage-ask.tpl&product_id=2444&category_id=84&option=com_virtuemart&Itemid=82&lang=dk

Men såvidt jeg kan se så prisen for 100 stk veste eller mere, måske hvis du spørger dem ad, så kan det være du kan få et særtilbud. Men synes 100 alligevel er lidt rigeligt 

Desuden kan jeg ikke finde nogen anmeldelse af dem på trustpilot.dk hvilket gør at jeg ville overveje om det var dét værd. 

Smiler ja den side fandt jeg også men skal kun bruge 5stk til børn og en til mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2011

Janni.

twinboys skriver:

Smiler ja den side fandt jeg også men skal kun bruge 5stk til børn og en til mig

Synes også lige de 100 stk var lidt rigeligt haha  Håber det lykkedes for manden, ellers må jeg holde ind til siden og hører de dagplejere ad hvor de har fået lavet vestene 

Jeg er fræk nok til det 

Anmeld

18. december 2011

Pige2009

twinboys skriver:

Smiler thi hi og så kan jeg sige til ham jeg kender dig og hans smukke barn... Tror du han giver rabat så

Tror ikke han giver rabat Du skal nok holde lav profil med at du kender til, at Laura er hans barn Jeg er ellers ret overbevist om, at han også godt kan lave refleksveste

Anmeld

18. december 2011

Benjamins'mor

twinboys skriver:

Smiler tak så er det bestilt...

Det var så lidt.

Anmeld

18. december 2011

twinboys

Janni. skriver:

Synes også lige de 100 stk var lidt rigeligt haha  Håber det lykkedes for manden, ellers må jeg holde ind til siden og hører de dagplejere ad hvor de har fået lavet vestene 

Jeg er fræk nok til det 

ja gør da lige det,,,

Anmeld

18. december 2011

twinboys

Baagøe skriver:

Tror ikke han giver rabat Du skal nok holde lav profil med at du kender til, at Laura er hans barn Jeg er ellers ret overbevist om, at han også godt kan lave refleksveste

smiler sagt ironisk thi hi

Anmeld

18. december 2011

twinboys

Benjamins'mor skriver:

Det var så lidt.

det var dejligt

Anmeld

22. december 2011

Pige2009

twinboys skriver:

smiler sagt ironisk thi hi

Fynnu honey

Anmeld

23. december 2011

twinboys

Baagøe skriver:

Fynnu honey

Anmeld

23. december 2011

Pige2009

twinboys skriver:

......

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.