Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
jeg skal have lavet visitkort og reklameskilt til min barnevogn... nogle der har et godt forslag til hvor jeg skal få dem lavet...
Send gerne link til hjemmesider...
Majbritt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg bruger også vistaprint og de har mange godt tilbud på mange andre reklameting... Ellers kan du ringe til Lauras far og spørge - han har jo sit eget firma
Benjamins'mor skriver:Visitkort kan du få 500 til forholdsvis små penge på www.vistaprint.dk
Jeg ved ikke hvad det koster, men jeg har set nogen dagplejere give deres små poder en refleks vest på og bagpå var der en reklame for dagplejeren.
Det kan du da overveje?
Baagøe skriver: Jeg bruger også vistaprint og de har mange godt tilbud på mange andre reklameting... Ellers kan du ringe til Lauras far og spørge - han har jo sit eget firma
Janni. skriver: Jeg ved ikke hvad det koster, men jeg har set nogen dagplejere give deres små poder en refleks vest på og bagpå var der en reklame for dagplejeren. Det kan du da overveje?
twinboys skriver: Waaaaauuuw sådan nogle må jeg have fat i... Hvor mon de kan købes
Waaaaauuuw sådan nogle må jeg have fat i... Hvor mon de kan købes
Jeg skal prøve at søge rundt, og se hvad jeg kan finde.
Det er jo lige årstiden for reflekser
Janni. skriver: Jeg skal prøve at søge rundt, og se hvad jeg kan finde. Det er jo lige årstiden for reflekser
twinboys skriver: Je har specialsyet veste og det tryk prøver min gemal at lave på sit arbejde Weeeee prøv gerne at søg alligevel
Je har specialsyet veste og det tryk prøver min gemal at lave på sit arbejde Weeeee prøv gerne at søg alligevel
Så vil jeg se billede hvis det lykkedes for manden
Jeg fandt denne side:
http://www.quicklogo.dk/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage-ask.tpl&product_id=2444&category_id=84&option=com_virtuemart&Itemid=82&lang=dk
Men såvidt jeg kan se så prisen for 100 stk veste eller mere, måske hvis du spørger dem ad, så kan det være du kan få et særtilbud. Men synes 100 alligevel er lidt rigeligt
Desuden kan jeg ikke finde nogen anmeldelse af dem på trustpilot.dk hvilket gør at jeg ville overveje om det var dét værd.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128