Kan baby 8 mdr blive mæt nok af øllebrød til aftensmad?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. december 2011

stm2812

raca skriver:

jeg ville ikke selv give et så lille barn øllebrød, da jeg syntes der er uforholdsmessigt meget sukker i for at få det til og smage bare nogenlunde...

jeg bliver ikke mæt nok af det, til at jeg kunne klare det, mangler helt klart noget mere prodeintet end øllebrød der kun kulhudrater...  der er bere fir mig ikke nok i det til jeg kan være ordenligt mæt

Altså det jeg normalt laver til hende er der stort set ingen sukker i og hun spiser det med behag alligevel men tænkte også lidt det med proteinerne og vitaminerne som hun netop får ved grøntsagsmos og kød jeg ikke var sikker på om hun kunne undvære.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2011

stm2812

hannetheis skriver:

min søn er 8 mdr og han får gerne øllebrød til aften hvis vi har fået mad udefra eller kommer til at spise meget sent.

det holder ham fint mæt, dog skal siges at han stadig får flaske til natten omkring 20

Hun får ikke flaske eller bryst efter aftensmaden. Dog får hun også først aftensmad kl 19, da det er det vi er kommet frem til virker bedst for hende

Anmeld

18. december 2011

stm2812

Chris86 skriver:

Øllebrød kan nu sagtens laves uden sukker min datter får ikke sukker i hendes og spiser det gladeligt alligevel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.