Kan baby 8 mdr blive mæt nok af øllebrød til aftensmad?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.089 visninger
12 svar
0 synes godt om
17. december 2011

stm2812

Hej derude

Normalt får hun noget grøntsagsmos og så noget kød af en eller anden slags. Men får vi andre f.eks. ris, kød og sovs til får hun selvfølgelig det. Men hendes aftensmad indebærer altid Ris/pasta/grøntsagsmos og noget kød, men kom til at tænke på, om hvis vi andre fik øllebrød til aftensmad om det ville være nok for hende så og hun ville kunne klare sig til næste morgen?(omkring kl. 5-6) Eller er det bare bedst at give grøntsagsmosen og kødet så man også er sikker på hun får nok vitaminer? (omkring kl. 5-6)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2011

Toshiba

stm2812 skriver:

Hej derude

Normalt får hun noget grøntsagsmos og så noget kød af en eller anden slags. Men får vi andre f.eks. ris, kød og sovs til får hun selvfølgelig det. Men hendes aftensmad indebærer altid Ris/pasta/grøntsagsmos og noget kød, men kom til at tænke på, om hvis vi andre fik øllebrød til aftensmad om det ville være nok for hende så og hun ville kunne klare sig til næste morgen?(omkring kl. 5-6) Eller er det bare bedst at give grøntsagsmosen og kødet så man også er sikker på hun får nok vitaminer? (omkring kl. 5-6)

hvis du kan klare dig på det - kan hun da også... det mætter godt (er jo rugbrød - after all)

Anmeld

17. december 2011

stm2812

Toshiba skriver:

hvis du kan klare dig på det - kan hun da også... det mætter godt (er jo rugbrød - after all)

Det er selvfølgelig rigtigt nok er bare lidt bekymret for om hun ville spise nok til at det netop ville mætte så længe, da hun er noget af en slughals ;D

Anmeld

17. december 2011

Toshiba

stm2812 skriver:

Det er selvfølgelig rigtigt nok er bare lidt bekymret for om hun ville spise nok til at det netop ville mætte så længe, da hun er noget af en slughals ;D

der er jo ikke andet for end at prøve - ellers må hun have noget andet

Anmeld

17. december 2011

stm2812

Toshiba skriver:

der er jo ikke andet for end at prøve - ellers må hun have noget andet

Tak

Anmeld

17. december 2011

Toshiba

stm2812 skriver:

Tak

Så lidt

Anmeld

17. december 2011

raca

jeg ville ikke selv give et så lille barn øllebrød, da jeg syntes der er uforholdsmessigt meget sukker i for at få det til og smage bare nogenlunde...

jeg bliver ikke mæt nok af det, til at jeg kunne klare det, mangler helt klart noget mere prodeintet end øllebrød der kun kulhudrater...  der er bere fir mig ikke nok i det til jeg kan være ordenligt mæt

Anmeld

17. december 2011

Pige2009

Toshiba skriver:

Det tænker jeg også

Anmeld

18. december 2011

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
stm2812 skriver:

Hej derude

min søn er 8 mdr og han får gerne øllebrød til aften hvis vi har fået mad udefra eller kommer til at spise meget sent.

det holder ham fint mæt, dog skal siges at han stadig får flaske til natten omkring 20

Anmeld

18. december 2011

Chris86

raca skriver:

jeg ville ikke selv give et så lille barn øllebrød, da jeg syntes der er uforholdsmessigt meget sukker i for at få det til og smage bare nogenlunde...

jeg bliver ikke mæt nok af det, til at jeg kunne klare det, mangler helt klart noget mere prodeintet end øllebrød der kun kulhudrater...  der er bere fir mig ikke nok i det til jeg kan være ordenligt mæt

Øllebrød kan nu sagtens laves uden sukker min datter får ikke sukker i hendes og spiser det gladeligt alligevel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.