Hvordan kan han finde på det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. december 2011

hellemor85

Hvor ondt at sige sådan noget

Kan du ikke snakke med din far om det, sammen med din søster, så kan hun hjælpe med at få det på bane? Hun hørte det jo også. Hva siger hun?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2011

SussieThyssen

Stakkels lille ven.

I guder, somme tider kunne jeg kvæle forældre, der kan få sig selv til, at gøre den slags mod deres børn

Men..jeg har så heller intet til overs for forældre, uanset alder, der lader deres børn se sig fulde
Jeg kan i det hele taget ikke udstå fuldskab på nogen måde.

Som bekendt går hjernen ud, når sprutten går ind, men jeg synes, du er i din gode ret til at konfrontere din far og fortælle ham hvad du føler.

Og så får du lige et stort trøsteknus.

Kærligst
Sussie

Anmeld

17. december 2011

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Jeg skriver som ano, da jeg ikke er interesseret i at nogen fra min familie læser det her..

Min far kom hjem fra byen den anden dag og havde drukket en del.. Mig og min søster var ikke gået i seng endnu, så vi sad og snakkede..

Pludselig siger han så at min søster var hans hjertebarn og betød mest for ham, og at vores anden søster (den yngste) hun er vores mors hjertebarn og betyder mest for hende, hvor jeg bare er deres første barn og jeg er ikke noget specielt..

Spørg lige om jeg føler mig ligegyldig, jeg er ikke ønsket af nogen af dem..

Jeg har hele tiden haft på fornemmelsen at det var sådan, men jeg havde sku ikke lige brug for at høre det..

Jeg havde endelig fået et super godt liv og blevet noget mere glad og positiv end jeg har været, har haft depression og sådan noget, hvilket jeg endelig er kommet ud af.. Men det har gør mig godt nok super ked af det og kørte lige min selvtillid rigtig meget ned igen..

har prøvet noget lignenede...min far sagde han var ked af jeg ikke blev en dreng...vi er tre søstre hvor jeg er den yngste.

jeg ved min far elsker mig og ikke mener det. men tal med ham om det

Anmeld

17. december 2011

Anonym trådstarter

hellemor85 skriver:

Hvor ondt at sige sådan noget

Kan du ikke snakke med din far om det, sammen med din søster, så kan hun hjælpe med at få det på bane? Hun hørte det jo også. Hva siger hun?

Jeg kan ikke få mig til at snakke med ham om det..

Vi har ikke snakket så meget om det.. Men hun siger bare at han elsker mig lige så meget som hende og sådan noget.. Men jeg har lige som sel hørt med mine egne øre at det gør han jo tydeligvis ikke.. Og han havde jo drukket, så tror på at det passer når han sagde det..

Anmeld

17. december 2011

hellemor85

Hmm, hva med at få din søster til at tage det op med ham, uden at det overhovedet skal virke som om det kommer fra dig?

Anmeld

17. december 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Stakkels lille ven.

I guder, somme tider kunne jeg kvæle forældre, der kan få sig selv til, at gøre den slags mod deres børn

Men..jeg har så heller intet til overs for forældre, uanset alder, der lader deres børn se sig fulde
Jeg kan i det hele taget ikke udstå fuldskab på nogen måde.

Som bekendt går hjernen ud, når sprutten går ind, men jeg synes, du er i din gode ret til at konfrontere din far og fortælle ham hvad du føler.

Og så får du lige et stort trøsteknus.

Kærligst
Sussie

Jeg valgte jo selv at sidde oppe og vente på at han kom hjem..

Det var nu også ret hyggeligt lige indtil at han syntes at han skulle sige det..

Jeg har ikke noget imod at se min far fuld, da det sker max 2-4 gange om året..

Men det gjorde godt ondt at få afvide..

Syntes bare at mit liv er et helvede igen nu, jeg ved at jeg nu skal kæmpe en stor og lang kamp for at komme oven på igen! og få tillid til ham igen

Anmeld

17. december 2011

Phoenix

Hvor tavligt og ufølsomt sagt. Tænk han overhovedet kan få sig selv til at fyre sådan noget af. Men du er helt sikkert meget elsket og speciel for dem og rigtig mange andre - på trods af den bizarre udmelding. 

Anmeld

17. december 2011

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

har prøvet noget lignenede...min far sagde han var ked af jeg ikke blev en dreng...vi er tre søstre hvor jeg er den yngste.

jeg ved min far elsker mig og ikke mener det. men tal med ham om det

Jeg er bare typen der ikke kan snakke om sådan noget

Anmeld

17. december 2011

Anonym trådstarter

hellemor85 skriver:

Hmm, hva med at få din søster til at tage det op med ham, uden at det overhovedet skal virke som om det kommer fra dig?

Hun er desværre heller ikke særlig god til at tage sådan nogen ting op..

Anmeld

17. december 2011

Anonym trådstarter

Phoenix skriver:

Hvor tavligt og ufølsomt sagt. Tænk han overhovedet kan få sig selv til at fyre sådan noget af. Men du er helt sikkert meget elsket og speciel for dem og rigtig mange andre - på trods af den bizarre udmelding. 

Hvis jeg skal være helt ærlig, så er jeg slet ikke i tvivl om at han mener det..

Jeg er "bare" den første datter.. Jeg er ikke noget specielt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.