Hvordan kan han finde på det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.161 visninger
24 svar
0 synes godt om
17. december 2011

Anonym trådstarter

Jeg skriver som ano, da jeg ikke er interesseret i at nogen fra min familie læser det her..

Min far kom hjem fra byen den anden dag og havde drukket en del.. Mig og min søster var ikke gået i seng endnu, så vi sad og snakkede..

Pludselig siger han så at min søster var hans hjertebarn og betød mest for ham, og at vores anden søster (den yngste) hun er vores mors hjertebarn og betyder mest for hende, hvor jeg bare er deres første barn og jeg er ikke noget specielt..

Spørg lige om jeg føler mig ligegyldig, jeg er ikke ønsket af nogen af dem..

Jeg har hele tiden haft på fornemmelsen at det var sådan, men jeg havde sku ikke lige brug for at høre det..

Jeg havde endelig fået et super godt liv og blevet noget mere glad og positiv end jeg har været, har haft depression og sådan noget, hvilket jeg endelig er kommet ud af.. Men det har gør mig godt nok super ked af det og kørte lige min selvtillid rigtig meget ned igen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2011

Toshiba

Anonym skriver:

Jeg skriver som ano, da jeg ikke er interesseret i at nogen fra min familie læser det her..

Min far kom hjem fra byen den anden dag og havde drukket en del.. Mig og min søster var ikke gået i seng endnu, så vi sad og snakkede..

Pludselig siger han så at min søster var hans hjertebarn og betød mest for ham, og at vores anden søster (den yngste) hun er vores mors hjertebarn og betyder mest for hende, hvor jeg bare er deres første barn og jeg er ikke noget specielt..

Jeg har hele tiden haft på fornemmelsen at det var sådan, men jeg havde sku ikke lige brug for at høre det..

Jeg havde endelig fået et super godt liv og blevet noget mere glad og positiv end jeg har været, har haft depression og sådan noget, hvilket jeg endelig er kommet ud af.. Men det har gør mig godt nok super ked af det og kørte lige min selvtillid rigtig meget ned igen..

Dét er da godt nok også noget mærkeligt noget at sige

Kan sku godt forstå du er ked af det....

ARH bliver helt harm!!!! Dét kan man sku da ikke sige

Anmeld

17. december 2011

Hasselnødden

Ville ikke gå uden at give dig et virtuelt knus, for hvor må det være forfærdeligt at få sådan en udmelding, især når du endelig efter en hård og lang kamp har fået det bedre med dig selv, det er jo ikke ensbetydende med at man er stærkt, der skal jo så lidt til for at gøre sårbar. Så det er der ikke noget at sige til og jeg er ked af at det var sådan et udsagn du skulle få. Og det kan ikke forsvares at din far var fuld. Det er utroligt hvad ord kan gøre.

Anmeld

17. december 2011

Anonym trådstarter

Toshiba skriver:

Dét er da godt nok også noget mærkeligt noget at sige

Kan sku godt forstå du er ked af det....

ARH bliver helt harm!!!! Dét kan man sku da ikke sige

Nej, jeg ved virkelig heller ikke hvad jeg skal føle og tænke lige nu..

Anmeld

17. december 2011

Toshiba

Anonym skriver:

Nej, jeg ved virkelig heller ikke hvad jeg skal føle og tænke lige nu..

Hvis det var mig ville jeg da KLART bringe emnet op en dag uden der er alkohol. og fortælle det sårede dig rigtig meget at det blev sagt.

Jeg ville ikke lade den ligge urørt hen....

Anmeld

17. december 2011

Anonym trådstarter

Hasselnødden skriver:

Ville ikke gå uden at give dig et virtuelt knus, for hvor må det være forfærdeligt at få sådan en udmelding, især når du endelig efter en hård og lang kamp har fået det bedre med dig selv, det er jo ikke ensbetydende med at man er stærkt, der skal jo så lidt til for at gøre sårbar. Så det er der ikke noget at sige til og jeg er ked af at det var sådan et udsagn du skulle få. Og det kan ikke forsvares at din far var fuld. Det er utroligt hvad ord kan gøre.

Ja, det er bare så forfærdeligt at få sådan noget afvide..

Jeg ville ønske at jeg var gået i seng, så jeg ikke havde hørt det.. For selvom at jeg godt inderst inde vidste at det var sådan, så havde jeg ikke ligefrem brug for at høre det fra min egen far..

Anmeld

17. december 2011

Anonym trådstarter

Toshiba skriver:

Hvis det var mig ville jeg da KLART bringe emnet op en dag uden der er alkohol. og fortælle det sårede dig rigtig meget at det blev sagt.

Jeg ville ikke lade den ligge urørt hen....

Jeg er bare ikke typen der kan få mig til at snakke om sådan nogle ting..

Anmeld

17. december 2011

Toshiba

Anonym skriver:

Jeg er bare ikke typen der kan få mig til at snakke om sådan nogle ting..

nej det er heller ikke let - det kan jeg godt forstå.... man er jo bange for flere sårende kommentarer skal komme flyvende...

føler med dig

Anmeld

17. december 2011

Anonym trådstarter

Toshiba skriver:

nej det er heller ikke let - det kan jeg godt forstå.... man er jo bange for flere sårende kommentarer skal komme flyvende...

føler med dig

Ja, det er jeg virkelig bange for.. Også fordi jeg altid har vidst at jeg "bare" var deres første barn, jeg har aldrig været ønsket som mine 2 andre søstre..

Anmeld

17. december 2011

l.kjoeller

Anonym skriver:

Undskyld men det er ikke en god far det falder ind at sige sådan du får lige en ordentlig kram

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.