Får rigtig dårlig samvittighed nu

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. december 2011

Anonym trådstarter

Honey<3 skriver:

Hvis du plejer at kunne lide Rasmus, så kan du også lide denne!!

Må hellere finde ham frem en dag så, altså Anker

Høhø, det er også helt igennem en fantastisk fredag
Håber du får en meeeeeget bedre lørdag, som venter lige rundt om hjørnet!

er sikker på at min lørdag bliver meget bedre end min aften i aften..

for det første burde penicillinen have virket, så jeg kan komme til at spise lidt igen.. og så kommer der en kammerat forbi for at få mit humør op, for havde indviet ham i mine planer, og han mente at så måtte jeg klart have brug for noget mandehumor imorgen..
Det bliver hyggeligt, og elsker mine kammerater, det er sq altid dem der stiller op når det hele er svært..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2011

MSM

Anonym skriver:

Jeg skal helt sikkert nok blive glad for det på et tidspunkt, men det virker bare så forkert lige nu..

hader kærligheden nogengange, og ofte så tror jeg sq det er lettere at være alene resten af livet..

Kan godt forstå du føler sådan nu.. Det er bestemt ikke sjovt. Men se fremad og tænk på at du nu har mulighed for at finde en der virkelig vil dig det bedste uanset hvordan du ser ud og støtter dig uanset hvor skidt du har det..

Du får lige en kæmpe

Anmeld

16. december 2011

Anonym trådstarter

MSM skriver:

Kan godt forstå du føler sådan nu.. Det er bestemt ikke sjovt. Men se fremad og tænk på at du nu har mulighed for at finde en der virkelig vil dig det bedste uanset hvordan du ser ud og støtter dig uanset hvor skidt du har det..

Du får lige en kæmpe

tak, og ja det er præcist sådan jeg skal se på det, men det er ikke altid lige let.. :/

Anmeld

16. december 2011

MSM

Anonym skriver:

tak, og ja det er præcist sådan jeg skal se på det, men det er ikke altid lige let.. :/

Nej det er det ikke lige nu, men det kommer med tiden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.