Får rigtig dårlig samvittighed nu

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.701 visninger
23 svar
0 synes godt om
16. december 2011

Anonym trådstarter

som update på denne tråd

https://www.baby.dk/debat/150787pi1/parforhold/naar -man-kommer-lidt-i-tvivl.aspx

Min kæreste er lige nu på vej hjem til mig, bare for at jeg kan gøre det forbi med ham..
Får mega dårlig samvittighed, men det skal gøres.. jeg har nu været syg i rigtig lang tid, og har hverken fået en god bedring eller lidt ekstra omsorg, han har istedet valgt at holde sig helt væk, så har ikke set ham siden i mandags, og nu kommer han udelukkende for at jeg kan gøre det forbi..

Han er næsten uanende, for det eneste han ved lige nu er at jeg synes det hele er træls, for vil jo selvfølgelig ikke fortælle ham det over telefonen.. men ihh hvor jeg hader at JEG er den dumme i det her..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2011

Peanut

Anonym skriver:

som update på denne tråd

https://www.baby.dk/debat/150787pi1/parforhold/naar -man-kommer-lidt-i-tvivl.aspx

Min kæreste er lige nu på vej hjem til mig, bare for at jeg kan gøre det forbi med ham..
Får mega dårlig samvittighed, men det skal gøres.. jeg har nu været syg i rigtig lang tid, og har hverken fået en god bedring eller lidt ekstra omsorg, han har istedet valgt at holde sig helt væk, så har ikke set ham siden i mandags, og nu kommer han udelukkende for at jeg kan gøre det forbi..

Han er næsten uanende, for det eneste han ved lige nu er at jeg synes det hele er træls, for vil jo selvfølgelig ikke fortælle ham det over telefonen.. men ihh hvor jeg hader at JEG er den dumme i det her..

Ville ikke smutte uden en kram 

Men det er jo det rigtige for dig at gøre, selvom du har det dårligt med det..

Anmeld

16. december 2011

Anonym trådstarter

Peanut skriver:

Ville ikke smutte uden en kram 

Men det er jo det rigtige for dig at gøre, selvom du har det dårligt med det..

tak..

har vidst brug for det..

Anmeld

16. december 2011

camillakrath

Anonym skriver:

som update på denne tråd

Kæmpe kram Forstår hvad du mener, men du er ikke den dumme

Anmeld

16. december 2011

Anonym trådstarter

camillakrath skriver:

Kæmpe kram Forstår hvad du mener, men du er ikke den dumme

Tak det var rart at få afvide

Anmeld

16. december 2011

Peanut

Anonym skriver:

tak..

har vidst brug for det..

Ja det tror jeg gerne..

Har ikk selv prøvet sådan noget, men det må være ufattelig hårdt!

Smider du en update, når du får tid/lyst?

Anmeld

16. december 2011

Anonym trådstarter

Peanut skriver:

Ja det tror jeg gerne..

Har ikk selv prøvet sådan noget, men det må være ufattelig hårdt!

Smider du en update, når du får tid/lyst?

så er det gjort..

han tog det heldigvis meget pænt, og synes det var en fornuftig beslutning fra min side at sige at jeg ikke kunne leve med de ting..
så er ret lettet nu, men samtidig også ret ked af det..

Anmeld

16. december 2011

Darling<3

Anonym skriver:

så er det gjort..

han tog det heldigvis meget pænt, og synes det var en fornuftig beslutning fra min side at sige at jeg ikke kunne leve med de ting..
så er ret lettet nu, men samtidig også ret ked af det..

Ville ikke bare læse tråden uden at give dig sådan et her

Du skal nok finde kærligheden igen, håber du er ok

Anmeld

16. december 2011

Anonym trådstarter

Honey<3 skriver:

Ville ikke bare læse tråden uden at give dig sådan et her

Du skal nok finde kærligheden igen, håber du er ok

jeg er så ok som jeg nu kan være..

Det var helt sikkert det bedste, men det er aldrig sjovt.. kunne mærke på ham at han blev lidt ked af det, og det er jo klart, men han viste det ikke som sådan overfor mig..

Anmeld

16. december 2011

Darling<3

Anonym skriver:

jeg er så ok som jeg nu kan være..

Det var helt sikkert det bedste, men det er aldrig sjovt.. kunne mærke på ham at han blev lidt ked af det, og det er jo klart, men han viste det ikke som sådan overfor mig..

Det er aldrig sjovt at skulle stoppe et forhold!

Hvis du føler behov for at græde ud, så gør det - hold skarpt følelser tilbage

Er han kørt igen?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.