De mødre!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. december 2011

tweety2060

Krammer Til dig!!!!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2011

Anonym trådstarter

tweety2060 skriver:

Krammer Til dig!!!!!!!

Mange tak

Anmeld

19. december 2011

Miss T

Anonym skriver:

Du har fuldstændigt ret. Jeg tror bare jeg har lidt svært ved at sige hende imod! Men burde gøre det, og hun ville måske respektere mig mere, hvis jeg fortalte hende at det bestemt ikke er okay, det hun har gang i

Jeg tror desværre, at de mødre nogle gange kører lidt for meget i den samme rille uden at tænke over det, og det er bestemt ikke nogen undskyldning, så de bliver nødt til at få et hint! Min mor kunne overhovedet ikke se samme problematik som jeg så, men måtte forklare hende at de ting hun gjorde var sårende og jeg ville ikke finde mig i det.

De er nødt til lige at stoppe op og tænke engang imellem, og det kommer kun hvis du pænt påpeger problematikken. Du bliver nødt til at tænke på dig selv og dit barn.

Anmeld

19. december 2011

Anonym trådstarter

Miss T skriver:

Jeg tror desværre, at de mødre nogle gange kører lidt for meget i den samme rille uden at tænke over det, og det er bestemt ikke nogen undskyldning, så de bliver nødt til at få et hint! Min mor kunne overhovedet ikke se samme problematik som jeg så, men måtte forklare hende at de ting hun gjorde var sårende og jeg ville ikke finde mig i det.

De er nødt til lige at stoppe op og tænke engang imellem, og det kommer kun hvis du pænt påpeger problematikken. Du bliver nødt til at tænke på dig selv og dit barn.

Du har fuldstændigt ret!

Har fået sagt så meget imod, til min søster, med at mit liv drejer sig om min søn nu, og ikke deres, og at de ikke kan styre mit liv mere! Og nu har vi det sådan set meget bedre sammen. Så er det bare min mor, men

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.