De mødre!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

955 visninger
13 svar
0 synes godt om
16. december 2011

Anonym trådstarter

Jeg er simpelthen træt af min mor, hun skal ALTID sige noget sårende!

Endten om min søn, eller mig!!

Inden jeg blev gravid, fik jeg udviklet noget spiseforstyrrelse lign. noget. Hvor jeg kun spiste i perioder.
Her efter fødslen har jeg tabt, ALLE 30kg som jeg tog på, og  hun har lige fra starten af sagt, at min røv og lår altid ville være tykkere nu, og at jeg har fået en stor røv!
Så i dag, siger hun fanma, at jeg har deller på ryggen(!!!) lige der omkring hvor BH'en sidder.

Hvad fanden bilde hun sig egentlig ind? Det er da klart at min krop har ændret sig efter graviditeten, men vejer jo sølle 60-63kg, og er 165cm høj!

Undskyld mit gang opkast jeg sender ud, men tusind tak fordi du læste med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2011

Kvindemin

Anonym skriver:

Inden jeg blev gravid, fik jeg udviklet noget spiseforstyrrelse lign. noget. Hvor jeg kun spiste i perioder.
Her efter fødslen har jeg tabt, ALLE 30kg som jeg tog på, og  hun har lige fra starten af sagt, at min røv og lår altid ville være tykkere nu, og at jeg har fået en stor røv!
Så i dag, siger hun fanma, at jeg har deller på ryggen(!!!) lige der omkring hvor BH'en sidder.

Hvad fanden bilde hun sig egentlig ind? Det er da klart at min krop har ændret sig efter graviditeten, men vejer jo sølle 60-63kg, og er 165cm høj!

Det må da heller ikke være rart at skulle have så anstrengt et forhold til sin kære mor
Det kan jeg da godt forstå du er ked af eller på en eller anden måde træt af.
Plejer i at snakke grimt til hinanden, eller kører hun en form for hetch mod dig, måske hun er lidt jaloux på dig.

Ja hvad ved jeg, det var bare det første jeg tænkte.

Stort knus

Anmeld

16. december 2011

Mor til Mike

Anonym skriver:

Et godt råd: Giv igen! 

Har også et familiemedlem der altid skal sige noget lort og sårende, men hver gang jeg smækker noget tilbage i hovedet på hende, bliver hun selv rigtig såret, og helt mærkelig, og faktisk tør hun ikke rigtig komme med spydige kommentare længere.

Anmeld

16. december 2011

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Jeg har faktisk aldrig hørt noget lignende - det var da en virkelig mærkelig og unødvendig ting at sige til sit barn. Jeg ville være ét stort spørgsmålstegn, hvis min mor sagde sådan til mig - det er sådan noget, min datter, som nu er 18, kunne finde på at skrige til mig i et vredesudbrud, da hun var 13-14 år!

Kunne du ikke prøve at demonstrere for hende, at det er fuldstændigt langt ude og dybt besynderligt at sige sådan noget? Kigge måbende på hende og spørge: "Hvorfor i alverden siger du dét til mig?" - jeg har faktisk svært ved at komme på, hvad hun skulle svare, og måske kunne det sætte hendes tanker i gang...

Anmeld

17. december 2011

Anonym trådstarter

Kvindemin skriver:

Det må da heller ikke være rart at skulle have så anstrengt et forhold til sin kære mor
Det kan jeg da godt forstå du er ked af eller på en eller anden måde træt af.
Plejer i at snakke grimt til hinanden, eller kører hun en form for hetch mod dig, måske hun er lidt jaloux på dig.

Ja hvad ved jeg, det var bare det første jeg tænkte.

Stort knus

Jeg tror det er jalousi. Men synes da godt man kunne beherske sig lidt, jeg er hendes yngste, men den der får ALT møget. Endten er det noget min søn gør, der er underligt, eller et udtryk hvor han ser grim ud, og mig og min krop :/

Anmeld

17. december 2011

Anonym trådstarter

Mor til Mike <3 skriver:

Har også et familiemedlem der altid skal sige noget lort og sårende, men hver gang jeg smækker noget tilbage i hovedet på hende, bliver hun selv rigtig såret, og helt mærkelig, og faktisk tør hun ikke rigtig komme med spydige kommentare længere.

Det kunne være jeg skulle prøve det! Tak

Anmeld

17. december 2011

Anonym trådstarter

Mor og meget mere skriver:

Jeg har faktisk aldrig hørt noget lignende - det var da en virkelig mærkelig og unødvendig ting at sige til sit barn. Jeg ville være ét stort spørgsmålstegn, hvis min mor sagde sådan til mig - det er sådan noget, min datter, som nu er 18, kunne finde på at skrige til mig i et vredesudbrud, da hun var 13-14 år!

Kunne du ikke prøve at demonstrere for hende, at det er fuldstændigt langt ude og dybt besynderligt at sige sådan noget? Kigge måbende på hende og spørge: "Hvorfor i alverden siger du dét til mig?" - jeg har faktisk svært ved at komme på, hvad hun skulle svare, og måske kunne det sætte hendes tanker i gang...

Ja det er ikke særlig voksent.
Men tror det er jalousi i, at jeg ALTID har boede hos min far, da jeg faktisk ikke kunne lide min mor da jeg var helt lille, plus hun smed ALLE mine ting ud i gården, den gang min far gik fra hende, og jeg er lige som det sorte får på den side af familien, selvom jeg altid har gjort alt for de andre! Og at jeg så fik mit barn 5 ugers tid før min storesøster fik sin, har ikke rigtigt gjort tingene bedre :/

Men tror jeg kal prøve det du skriver, kunne være hun muligvis begyndte at tænke sig lidt om!

Tak

Anmeld

17. december 2011

Miss T

Anonym skriver:

Hvis min mor havde sagt sådan til mig eller mit barn, så havde jeg forklaret hende nogle sandheder, om hvad dælen hun bilder sig ind at kritiserere sit eget barn på den måde i stedet for at være opbakkende.
Dernæst havde jeg fortalt hende, at hun på ingen måde skulle tage kontakt til mig, før hun har tænkt sig om og lagt sin dårlige vane på hylden.!

Jeg havde på ingen måde fundet mig i den behandling, og jeg synes hellere ikk, at du skal finde dig i den. En mor skal være støttende og bakke op, skulle ikke nedværdige og kritisere, hun må virkelig have noget selvværdsproblem med sig selv!

Anmeld

17. december 2011

Miss T

Mor til Mike <3 skriver:

Men det er jo også bare en ond cirkel!! Så hellere få snakket ud om hvad der er problemet og ellers tage afstand fra hinanden. har selv lige haft et problem med min, og der tog jeg den med hende og sagde, at vi ikke skal ses før vi har fået snakket om problemet! Når man ikke får snakket om det der generer så bliver det bare værre og værre og det var i det her tilfælde det jeg forsøgte at stoppe..

Anmeld

17. december 2011

Anonym trådstarter

Miss T skriver:

Hvis min mor havde sagt sådan til mig eller mit barn, så havde jeg forklaret hende nogle sandheder, om hvad dælen hun bilder sig ind at kritiserere sit eget barn på den måde i stedet for at være opbakkende.
Dernæst havde jeg fortalt hende, at hun på ingen måde skulle tage kontakt til mig, før hun har tænkt sig om og lagt sin dårlige vane på hylden.!

Jeg havde på ingen måde fundet mig i den behandling, og jeg synes hellere ikk, at du skal finde dig i den. En mor skal være støttende og bakke op, skulle ikke nedværdige og kritisere, hun må virkelig have noget selvværdsproblem med sig selv!

Du har fuldstændigt ret. Jeg tror bare jeg har lidt svært ved at sige hende imod! Men burde gøre det, og hun ville måske respektere mig mere, hvis jeg fortalte hende at det bestemt ikke er okay, det hun har gang i

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.