Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mira0911 skriver: Oki.. Hvad virus programmer?
Oki.. Hvad virus programmer?
altså det er meget sjældent jeg har hørt om folk der har fået virus på deres apple produkter, men det kan da ske .
Men vi har ingenting på vores så vidt jeg ved
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
jydeinden skriver: altså det er meget sjældent jeg har hørt om folk der har fået virus på deres apple produkter, men det kan da ske . Men vi har ingenting på vores så vidt jeg ved
Mira0911 skriver: Jeg har idag modtaget den lækre iPad 2.... Men hvordan pokker får jeg indsat smileys?! Hmm.... En enter knap er der heller ikke... Overlever det nok... :-) Eller jo den fandt jeg så lige... Hehe.. Sidder der nogle iPad bruger herinde som kan hjælpe mig? Kan man have flere internet vinduer åben eller hvordan er det? Håber der sidder nogle derude som kan hjælpe mig.... :-)
Jeg har idag modtaget den lækre iPad 2.... Men hvordan pokker får jeg indsat smileys?! Hmm.... En enter knap er der heller ikke... Overlever det nok... :-) Eller jo den fandt jeg så lige... Hehe.. Sidder der nogle iPad bruger herinde som kan hjælpe mig? Kan man have flere internet vinduer åben eller hvordan er det? Håber der sidder nogle derude som kan hjælpe mig.... :-)
Har du vundet en ??
AalborgPigen skriver: Har du vundet en ??
Er vildt misundelig - hvilken iPad 2 har du købt?
Baagøe skriver: Er vildt misundelig - hvilken iPad 2 har du købt?
Mira0911 skriver: Nej hvorfor? Har sparet op til den..
Nej hvorfor? Har sparet op til den..
Fordi man kunne vinde en i dr pakkespil .. Og så lød det som om du havde vundet en
AalborgPigen skriver: Fordi man kunne vinde en i dr pakkespil .. Og så lød det som om du havde vundet en
An&Jo skriver:Jeg synes det er meget snyd.. Men kun fordi jeg også gerne vil have en.. hahadet er det bedste legetøj i hele verden, og ville ønske jeg ejede sådan en, men må nøjes med det andet legetøj jeg har fra apple..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128