Det er da fantastisk!!!! IPad hjææææælp!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.071 visninger
64 svar
0 synes godt om
16. december 2011

Mira0911

Jeg har idag modtaget den lækre iPad 2.... Men hvordan pokker får jeg indsat smileys?! Hmm.... En enter knap er der heller ikke... Overlever det nok... :-) Eller jo den fandt jeg så lige... Hehe.. Sidder der nogle iPad bruger herinde som kan hjælpe mig? Kan man have flere internet vinduer åben eller hvordan er det? Håber der sidder nogle derude som kan hjælpe mig.... :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2011

_-Kathrine-_

Mira0911 skriver:

Jeg har idag modtaget den lækre iPad 2.... Men hvordan pokker får jeg indsat smileys?! Hmm.... En enter knap er der heller ikke... Overlever det nok... :-) Eller jo den fandt jeg så lige... Hehe.. Sidder der nogle iPad bruger herinde som kan hjælpe mig? Kan man have flere internet vinduer åben eller hvordan er det? Håber der sidder nogle derude som kan hjælpe mig.... :-)

Enter er den der hedder retur og smileys kan du lave hvis du trykker på .123 knapperne.... Der er en i hver side i bunden

Anmeld

16. december 2011

_-Kathrine-_

... Og er det ikke bare det bedste stykke legetøj??
Nååå ja, med ipad skal du når du skriver indlæg skifte til simpel tekstbehandling nede i bunden af denne firkant...

Anmeld

16. december 2011

BellaCiinea

Mira0911 skriver:

En iPad fungere stort set som en iPhone.

Du kan sagtens ha flere internet vinduer åben på samme tid

Og du kan jo åbne faner, ligesom på en computer

Anmeld

16. december 2011

Mira0911

_-Kathrine-_ skriver:

Enter er den der hedder retur og smileys kan du lave hvis du trykker på .123 knapperne.... Der er en i hver side i bunden

Jeg tænkte mere på de smileys jeg har i mit smiley center?

Anmeld

16. december 2011

_-Kathrine-_

Mira0911 skriver:

Jeg tænkte mere på de smileys jeg har i mit smiley center?

Har svaret lidt længere oppe

Anmeld

16. december 2011

Mira0911

_-Kathrine-_ skriver:

... Og er det ikke bare det bedste stykke legetøj??
Nååå ja, med ipad skal du når du skriver indlæg skifte til simpel tekstbehandling nede i bunden af denne firkant...

Det er et skide fedt legetøj for store legebørn... Skal jeg skifte om til simpel tekstbehandling? skriver som hvis jeg var på en computer....

Anmeld

16. december 2011

_-Kathrine-_

Mira0911 skriver:

Det er et skide fedt legetøj for store legebørn... Skal jeg skifte om til simpel tekstbehandling? skriver som hvis jeg var på en computer....

Jeps... Så kommer smileys frem

Anmeld

16. december 2011

Mira0911

IsabellaCiinea skriver:

En iPad fungere stort set som en iPhone.

Du kan sagtens ha flere internet vinduer åben på samme tid

Og du kan jo åbne faner, ligesom på en computer

Jeg prøvede mig frem og fandt ud af det... :-)

Anmeld

16. december 2011

_-Kathrine-_

Elsker vores! Og det er sjældent manden får lov at låne den :-) hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.