Hmm skal, skal ikke hvad ville i gøre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. december 2011

norenberg

jeg ville vente med at få dem syntes det ville være synd her i julen og specielt når den mindste ikke er ældre mine jeg havde en søn der fik dem som 2 mdr og den anden som 10 mdr og de skreg og det var slet ikke til at holde ud....men min datter på 5 år tog det i stiv arm...og det med t der går 2 uger er ikke altid tilfældet vi vr sammen med børn med skoldkopper og 6 dage senere fik datteren det og drengene fik det 10 dage efter de havde været i kontakt....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2011

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Jeg ville sende hende afsted og så få det overstået med dem begge (de kommer jo højst sandsynligt til at smitte hinanden dine børn). Kan du så ikke også sende nogen min vej, hvis du alligevel skal have dem inden døre . Jeg frygter lidt, min datter skal få det, lige når jeg skal have den næste i februar, hvilket jo ikke ville være så godt for den lille ny.

Anmeld

17. december 2011

kitra

tak for jeres svar. beslutningen er taget og hun tager afsted med hendes mormor.

Anmeld

17. december 2011

Ellie79

Jeg ville vente - skoldkopper i julen er bare ikke sjovt.. Men okay min datter var hårdt ramt i 3 uger og var glad for at det var de 3 uger op til jul uden søvn og meget gråd fordi de bare kløede og kløede selvom vi smurte dem.. så vent er mit råd

Anmeld

17. december 2011

Ellie79

hehe så lige beslutningen var taget

Anmeld

17. december 2011

Mira0911

Som mange andre skriver, send hende afsted... De får det før eller siden...
Min svigerfar har haft skoldkopper som 70 årige, han lignede virkelig døden nær...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.