Hmm skal, skal ikke hvad ville i gøre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.034 visninger
15 svar
0 synes godt om
16. december 2011

kitra

Plz hjælp mig de damer. Hvad ville i gøre i dene situation? Imorgen skal min ældste datter med mormor til fødseksdag ved min storebror. Hans mellemste barn har skoldkopper og der er stadig ikke skorpe på alle sår endnu. Jeg ved godt at de fleste børn vil få skoldkopper engang i deres liv så jeg er lidt i tvilv om hun skal med imorgen. Hvad ville i gøre? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2011

Janni.

Bum bum, den er svær. Hvor gammel er din datter? 

Umiddelbart vil jeg sende hende afsted, men mest fordi min søster prøvede at få skoldkopper som voksen, og tro mig - hun lignede én der var døden nær. 

Anmeld

16. december 2011

kitra

Janni. skriver:

Bum bum, den er svær. Hvor gammel er din datter? 

Umiddelbart vil jeg sende hende afsted, men mest fordi min søster prøvede at få skoldkopper som voksen, og tro mig - hun lignede én der var døden nær. 

Hun bliver 2 år den 28 dec, så oddsene for at hun er syg på hendes fødselsdag er også til stede. udover hende har vi også en på 10 mdr så jeg kommer til at stå med 2 syge børn ret sikkert men det vil jeg jo uanset hvornår de får det.

Anmeld

16. december 2011

Mor-til-asta-09

kitra skriver:

Plz hjælp mig de damer. Hvad ville i gøre i dene situation? Imorgen skal min ældste datter med mormor til fødseksdag ved min storebror. Hans mellemste barn har skoldkopper og der er stadig ikke skorpe på alle sår endnu. Jeg ved godt at de fleste børn vil få skoldkopper engang i deres liv så jeg er lidt i tvilv om hun skal med imorgen. Hvad ville i gøre? 

jeg ville ikke udsætte mit barn for nogen form for sygdom.. og skoldkopper kan give feber, og det er for mig en sygdom... Så jeg ville ikke sende mit barn afsted

Anmeld

16. december 2011

Janni.

kitra skriver:

Hun bliver 2 år den 28 dec, så oddsene for at hun er syg på hendes fødselsdag er også til stede. udover hende har vi også en på 10 mdr så jeg kommer til at stå med 2 syge børn ret sikkert men det vil jeg jo uanset hvornår de får det.

Puha kan godt forstå dit dilemma. 

Har lige læst at der går imellem 10 og 20 dage cirka, fra man er smittet til sygdommen bryder ud. 

Det er jo desværre ingen garanti for at hun ikke bliver syg på hendes fødselsdag. 

Hmm, følg dit hjerte, jeg er sikker på du træffer den rette beslutning. 

Anmeld

16. december 2011

Nemesis

Jeg ville sende afsted og få begge børn overstået med skoldkopperne.

Hvis hun altså bliver smittet. Sara har delt sut med skoldkoppe børn og er gået fri, så det er slet ikke sikkert der sker noget.

:-) Sisse

Anmeld

16. december 2011

Kvindemin

kitra skriver:

Nu eller senere. Skoldkopperne kommer jo alligevel. Så hvis hun har glædet sig til at være sammen med mormor, jamen så må i jo regne med skoldkopper om 14 dages tid.

Knus til jer

Anmeld

16. december 2011

MetteT

Normalt ville jeg sende hende afsted... Men her lige op til jul og fødselsdag (min datter har fødselsdag på søndag) så ville jeg altså ikke ta nogen chancer... Jeg ville la hende blive hjemme.. Det ville da være så surt at stå med syge børn lige netop nu og så især når man har mulighed for at undgå det...

Knus Mette

Anmeld

16. december 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg ville tage afsted. De skal jo have skoldkopper før eller siden. Vi havde et vennepar som skulle på besøg hos os og deres ene datter havde skoldkopper og der gik 14 dage, så havde vores datter det. Ja, hun havde det på hendes 2 års fødselsdag, men så var det overstået.

Anmeld

16. december 2011

kitra

det er også lidt det jeg tænker de skal jo gerne ha det inden de bliver voksne, men man glæder sig jo ikke ligefrem til at få syge børn. men jeg har lidt en idé om at den store ikke bliver voldsom ramt hun har aldrig rigtig været syg hun har helbred efter hendes far, men den bette derimod er lidt en gnalling så kunne forestille mig at hun kunne blive hårdt ramt hun skal dog ikke med men storesøster kan vel bringe smitten videre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.