Rettigheder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. december 2011

Tvillingemor80

Anonym skriver:

Men har vi RET ??? er simpelthen så frustreret

Butikken og producenten siger de ikke kan / vil gøre , da det IKKE er en fejl. Og det er ikke registreret som fejl. Men maskinen har haft samme " fejl " 4 gange nu og kan ikke kører før der kommer en teknikker og trykker på nogle knapper.

Så ergo må der jo være en fejl men NEJ siger de. Manden har skændes med dem begge både igår & dag. Og hende igår fra producenten sagde at selvfølgelig skulle vi have en ny maskinen for hun kunne jo se derinde at teknikkeren har været her 3 gange, men idag var der helt andre boller på suppen.

Så er i tvivl om de har ret til at sige som de gør , de er jo trods alt en maskine til knap 9000 kr.

jeg vil helt sikkert mene i har ret.. Uanset om de kalder det en fejl eller ej, så virker den jo ikke !? Og medmindre det er meningen den IKKE skal virke - ja så må det være en fejl

Synes det lyder som noget ordkløverri, og mener bestemt de skylder jer en ny maskine eller 9.000 kr ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2011

Anonym trådstarter

Tvillingemor90 skriver:

jeg vil helt sikkert mene i har ret.. Uanset om de kalder det en fejl eller ej, så virker den jo ikke !? Og medmindre det er meningen den IKKE skal virke - ja så må det være en fejl

Synes det lyder som noget ordkløverri, og mener bestemt de skylder jer en ny maskine eller 9.000 kr ..

Mange tak  det jo også det vi mener og derfor vi bliver frustreret. Fordi de siger de IKKE er en fejl , men maskinen virker ikke.

Vi prøve at ringe til forbrugerstyrelsen mandag inden jeg kontakter dem igen. Kan heller ikke forstå de kan sige det ikke er en fejl , når maskinen ikke vil centrifugere. Og det er asmme problem hver gang.

De spiser os af med alverdens ord.

Anmeld

16. december 2011

Tvillingemor80

Anonym skriver:

Mange tak  det jo også det vi mener og derfor vi bliver frustreret. Fordi de siger de IKKE er en fejl , men maskinen virker ikke.

Vi prøve at ringe til forbrugerstyrelsen mandag inden jeg kontakter dem igen. Kan heller ikke forstå de kan sige det ikke er en fejl , når maskinen ikke vil centrifugere. Og det er asmme problem hver gang.

De spiser os af med alverdens ord.

held og lykke med det du må lige komme med en update

Anmeld

16. december 2011

Anonym trådstarter

Tvillingemor90 skriver:

held og lykke med det du må lige komme med en update

Det skal jeg gøre - krydser fingere for du får ret og det løser sig . Skal nok smide en opdate

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.