Hader at amme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. december 2011

Isabella_mor

Anonym skriver:

Hun kommer mandag, spørger hende der

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2011

MR-82

Alle babyer er jo selvfølgelig forskellige, men her havde vi samme situation, og udover marathon-amning havde jeg blødende brystvorter de første mange uger, som også medførte tårer. Det blev dog hurtigt bedre, da lillefisen havde fået ordentligt gang i mælkeproduktionen. Vi ammer nu på 5. måned, og jeg er så glad for at jeg holdt fast ved det. Det er jo bare så skide hyggeligt

Anmeld

16. december 2011

Tona

Anonym skriver:

Min datter på fire uger bruger mig som sut! Sidder lige nu med hende for fjerde gang på tre timer, hun er ikke sulten mere, men hun hyler lige så snart jeg lægger hende selvom hun egentlig sover. Hun har fået skiftet ble, hun virker ikke til at have ondt i maven og hun vil ikke have sin sut. Men lige så snart jeg lægger hende til brystet falder hun til ro - og i søvn! Hun har længe været en hyggespiser, men jeg gider bare ikke mere. Bliver så sur og irriteret på hende, selvom jeg godt ved, at hun ikke gør det 'mod' mig. Har seriøst bare lyst til at lade hende græde.. Men det gør jeg selvfølgelig ikke, så sidder bare og græder selv i stedet.

Prøv med forskellige sutter og prøv evt om hun skal have en sut i et nr. større end str. nyfødt

Anmeld

16. december 2011

Toshiba

MR-82 skriver:

Alle babyer er jo selvfølgelig forskellige, men her havde vi samme situation, og udover marathon-amning havde jeg blødende brystvorter de første mange uger, som også medførte tårer. Det blev dog hurtigt bedre, da lillefisen havde fået ordentligt gang i mælkeproduktionen. Vi ammer nu på 5. måned, og jeg er så glad for at jeg holdt fast ved det. Det er jo bare så skide hyggeligt

præcis...  man SKAL ikke give op trods blødende sår - det er KUN en overgang - og derefter er det bare så hyggeligt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.