Hvad f..... Bilder hun sig egentlig ind?..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. december 2011

enrigtigfar?

Nemesis skriver:

Jeg har en konto i Danske bank så Er kunde der, men skulle indbetale kontant til en konto i jyske..det ville også koste mig 30 kr. Det ville jeg ikke så gik på posthuset hvor jeg godt kunne..helt gratis!

Synes virkelig bankerne er blevet rigtig uflexible og kun passer egne kunder. Problemet er jo så bare at man husker de dårlige oplevelser så man skifter ihvertfald ikke til en af dem.

:-) Sisse

Det syntes jeg lyder mærkeligt. Jeg har chattet med PostDK's kundeservice og her er loggen:

Du chatter med Kundeservice
Hvad kan jeg hjælpe med?
Du sagde: jeg har et spørgsmål angående indsætning af penge på en bankkonto
Du sagde: hvis jeg går til et posthus - hvad koster det så mig at indsætte penge på en bankkonto hvis jeg har kontonummeret (og reg nr)
Kundeservice: du kan kun indsætte penge på en konto hvis det er til danske bank
Du sagde: hvis så det er til Jyske Bank?
Kundeservice: så skal du i din bank og gøre det
Du sagde: er det fysisk umuligt at indsætte penge på en konto der IKKE er Danske Bank hos Post Danmark?
Kundeservice: ja når du ikke har et girokort,
Du sagde: og koster det noget når det er til en Danske Bank konto ?
Kundeservice: nej det gør det ikke
Du sagde: heller ikke hvis det ikke er min egen?
Du sagde: Danske Bank har et gebyr for indsættelse af penge på "3. mands konto" - altså hvis det ikke er min eller et familiemedlems konto
Kundeservice: nej det gør det ikke men der er ikke så meget plads til at give modtager af pengene besked på hvem pengene kommer fra
Du sagde: super, tak for hjælpen

At det koster et gebyr i banken er helt iorden - når man selv kan ordne det på tlf, netbank og automaterne.

Til TS - det er en HELT utilstedelig opførsel og en så dårlig kunde"service" det gør ondt helt ind i hjertekulen

Du burde som tidligere nævnt skrive en klage til banken.

Ellers skal man være opmærksom på, at banker ikke rigtig gør noget som helst for "ikke" kunder - er du ikke kunde i banken, skal du regne med at betale for at bruge banken - ER du kunde og vil du ikke bruge deres selvbetjeningsprodukter, skal du OGSÅ regne med at betale.

Folk har desværre en tendens til at se banker som noget andet end en forretning - hvilket det jo er - jeg forstår ikke forbløffelsen/foragelsen over at de tager sig betalt for at gøre diverse service ydelser.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2011

gonefishing

michelledam skriver:

Ja undskyld lige et brokke indlæg men har lige brug for at komme af med lidt galle. Og ja de må i jo så lige lægge øre til...

Jeg skulle indsætte nogle penge på min konto (har dankort). Så ville jeg i Nordea som er min egen bank men den var så åbent bart lukket ned og skulle flyttes et andet sted hen. Så jeg vælger så at gå ned i jyske bank. Hvor jeg så siger pænt goddag og at jeg godt ville sætte de penge ind. Hvor hun så siger at det jo er et Nordea kort hvor jeg smiler og siger at der ved jeg godt. Så siger hun at det kan hun ikke. Så siger jeg at det har jeg gjort før i en anden bank. Hvor hun så siger ligeså surt at det ikke passer det jeg siger for det vidste hun at man ikke kunne. Hvor jeg så svarer tilbage i samme tone at nu har jeg tilfældigvis gjort det før så det ved jeg at jeg kan. Hvor jeg så vender rundt og går hen til isabella som sidder i barnevognen så så rå Regin efter mig at hvis jeg betaler 30 kr så kan jeg godt. Hvor jeg vælger og lade være med at svarer og vender barnevognen og er på vej ud. Hvor. Jeg så hører at hun står og sviner mig til over for en anden kunde. Havde Mest lyst til at vende mig rundt og sige hvad faen bilder du dig egentlig ind. Men gjorde det ikke valgte bare at gå ud..

forstår dig godt, har prøvet det samme...

det sjoveste er at min mand arbejder i nordea og han skulle ned i danske bank for et eller andet jeg ikke husker. Men hun sagde også til ham "ej det kan man ikke", hvorefter min mand svarede at han arbejde i nordea og har arbejdet i danske bank og ved at det kan man godt, men at det nok mere var fordi hun ikke gad... så svarede hun: "ja... men så gider jeg ikke"!!! what!!!

Anmeld

16. december 2011

Mother-love

Flodkilling skriver:

forstår dig godt, har prøvet det samme...

det sjoveste er at min mand arbejder i nordea og han skulle ned i danske bank for et eller andet jeg ikke husker. Men hun sagde også til ham "ej det kan man ikke", hvorefter min mand svarede at han arbejde i nordea og har arbejdet i danske bank og ved at det kan man godt, men at det nok mere var fordi hun ikke gad... så svarede hun: "ja... men så gider jeg ikke"!!! what!!!

Omg. Seriøst hvad faen sker der? Hvorfor skal de være så ubehøvlet?

Anmeld

16. december 2011

Mother-love

Chevro skriver:

Dårlig behandling!! Uprofessionel måde at behandle en kunde på!!

- men ja, bankerne er faktisk blevet ringe, de er pludselig ikke til for kunderne længere, men en virksomhed som skal tjene kassen!!!
* De fleste banker kan man faktisk heller ikke hente penge længere - hvad fanden skal man så bruge dem til? De er nemlig blevet pengeløse- banker ..................... RET UNDERLIGT..

Hvad? Ha ha ha underligt. Man kan da ikke bruge en bank til noget hvis man ikke kan hæve penge. Ligeså underligt en bank der ligger i Hammel, der kan man ikke hæve eller indsætte penge før efter kl 13

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.