Hvad f..... Bilder hun sig egentlig ind?..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.511 visninger
13 svar
0 synes godt om
16. december 2011

Mother-love

Ja undskyld lige et brokke indlæg men har lige brug for at komme af med lidt galle. Og ja de må i jo så lige lægge øre til...

Jeg skulle indsætte nogle penge på min konto (har dankort). Så ville jeg i Nordea som er min egen bank men den var så åbent bart lukket ned og skulle flyttes et andet sted hen. Så jeg vælger så at gå ned i jyske bank. Hvor jeg så siger pænt goddag og at jeg godt ville sætte de penge ind. Hvor hun så siger at det jo er et Nordea kort hvor jeg smiler og siger at der ved jeg godt. Så siger hun at det kan hun ikke. Så siger jeg at det har jeg gjort før i en anden bank. Hvor hun så siger ligeså surt at det ikke passer det jeg siger for det vidste hun at man ikke kunne. Hvor jeg så svarer tilbage i samme tone at nu har jeg tilfældigvis gjort det før så det ved jeg at jeg kan. Hvor jeg så vender rundt og går hen til isabella som sidder i barnevognen så så rå Regin efter mig at hvis jeg betaler 30 kr så kan jeg godt. Hvor jeg vælger og lade være med at svarer og vender barnevognen og er på vej ud. Hvor. Jeg så hører at hun står og sviner mig til over for en anden kunde. Havde Mest lyst til at vende mig rundt og sige hvad faen bilder du dig egentlig ind. Men gjorde det ikke valgte bare at gå ud..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2011

Masig

Det var da dybt uprofessionelt.... Jeg havde nok ikke bare kunne gå min vej, tror jeg havde vendt mig om og råbt til hende at hun fandme ikke skulle stå og svine mig til på den måde overfor andre kunder... Og så nok lige forlangt at tale med hendes chef... Sådan en møgkælling...

Anmeld

16. december 2011

Mother-love

Masig skriver:

Det var da dybt uprofessionelt.... Jeg havde nok ikke bare kunne gå min vej, tror jeg havde vendt mig om og råbt til hende at hun fandme ikke skulle stå og svine mig til på den måde overfor andre kunder... Og så nok lige forlangt at tale med hendes chef... Sådan en møgkælling...

Ja seriøst. Tror også kun at jeg valgte og gå fordi jeg havde Isabella med. For normalt finder jeg mig ikke i den slags.

Anmeld

16. december 2011

Masig

michelledam skriver:

Ja seriøst. Tror også kun at jeg valgte og gå fordi jeg havde Isabella med. For normalt finder jeg mig ikke i den slags.

Nu ved jeg jo ikke hvor gammel hun er og hvor meget hun forstår, men ja så kan jeg også godt forstå det.. Man skal jo vøre et godt eksempel

Men jeg var godt nok blevet tosset...

Anmeld

16. december 2011

Mother-love

Masig skriver:

Nu ved jeg jo ikke hvor gammel hun er og hvor meget hun forstår, men ja så kan jeg også godt forstå det.. Man skal jo vøre et godt eksempel

Men jeg var godt nok blevet tosset...

Isabella er kun 6,5 mdr. Så hun forstår ikke ret meget. Men efter hun er kommet er både min kæreste og jeg begyndt bare at lade de fleste ting være hvad de er. Selvom man godt kan fortryde lidt bagefter hehe.

Anmeld

16. december 2011

Nemesis

Jeg har en konto i Danske bank så Er kunde der, men skulle indbetale kontant til en konto i jyske..det ville også koste mig 30 kr. Det ville jeg ikke så gik på posthuset hvor jeg godt kunne..helt gratis!

Synes virkelig bankerne er blevet rigtig uflexible og kun passer egne kunder. Problemet er jo så bare at man husker de dårlige oplevelser så man skifter ihvertfald ikke til en af dem.

:-) Sisse

Anmeld

16. december 2011

Masig

michelledam skriver:

Isabella er kun 6,5 mdr. Så hun forstår ikke ret meget. Men efter hun er kommet er både min kæreste og jeg begyndt bare at lade de fleste ting være hvad de er. Selvom man godt kan fortryde lidt bagefter hehe.

Det synes jeg også lyder rigtig fornuftigt, selvom man nogen gange ønsker bare at give igen af samme skuffe...

Anmeld

16. december 2011

babymus77

Jeg kunne heller ikk holde mund!! Ja WTF bilder hun sig ind??? Sådan dum dame!!!

Anmeld

16. december 2011

lio

havde sendt en skrfitlig klage til banken, hun skal i hvert fald ikke svine dig til over for en aden kunde og kunne fra start tilbyde at gøre det for de 30 kr. dumme kost.

Anmeld

16. december 2011

Chevro

Dårlig behandling!! Uprofessionel måde at behandle en kunde på!!

- men ja, bankerne er faktisk blevet ringe, de er pludselig ikke til for kunderne længere, men en virksomhed som skal tjene kassen!!!
* De fleste banker kan man faktisk heller ikke hente penge længere - hvad fanden skal man så bruge dem til? De er nemlig blevet pengeløse- banker ..................... RET UNDERLIGT..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.