Hvad ville i vælge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. december 2011

trunte24

An&Jo skriver:

Min dreng er 20mdr og sover os kun i weekend seng ved faderen, og han har altså endnu ikke prøvet at kravle ud af den..

Så du kan sagtens købe en sådan til ham

Tak for dit svar.

Jeg har købt en weekendseng nu, så håber vi bare han ikke kan komme ud af den om nogle måneder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2011

trunte24

Nessie skriver:

Det er ikke så tit at vi har brugt vores weekend seng, men vores søn har aldrig prøvet at kravle ud af den endnu.

Ellers må faren jo bare ud at købe en tremmeseng, når han begynder at kravle ud af den, eller en juniorseng med sengehest

Ok, det kan godt ske jeg tager sorgerne på forskud ved at tro han snart kravler ud af det hele.

Så vi håber han bliver inde, for nu har jeg købt en weekendseng

Anmeld

16. december 2011

trunte24

MinNoah skriver:

Weekendseng.... den er ikke bare lige sådan at kravle ud af Vores søn på 28 mdr har stadig ik kravlet ud af den...

Nej, umiddelbart ser det også ud til at være svære at komme ud af en weekendseng end en tremmeseng

Nu må det briste eller bære, jeg har lige indviseret i en weekendseng på fars regning

Anmeld

16. december 2011

trunte24

Janni. skriver:

Jeg har set weekend senge hvor de kan lynes op i den ene ende så børnene selv kan kravle ud. Måske var det en mulighed? 

Ja, det har jeg da faktisk også...sådan en lem agtig ting i den ene ende.

Nå men, det er så forsent nu, for jeg har købet en alm weekendseng

Men tak for dit svar.

Anmeld

16. december 2011

Janni.

trunte24 skriver:

Ja, det har jeg da faktisk også...sådan en lem agtig ting i den ene ende.

Nå men, det er så forsent nu, for jeg har købet en alm weekendseng

Men tak for dit svar.

Er sikker på at den er lige så god.  Min niece som er 20 mdr gammel sover i en alm weekend seng når hun er her. Og hun er endnu ikke brudt ud af den 

Anmeld

17. december 2011

Nessie

trunte24 skriver:

Ok, det kan godt ske jeg tager sorgerne på forskud ved at tro han snart kravler ud af det hele.

Så vi håber han bliver inde, for nu har jeg købt en weekendseng

Det blev faren sikkert glad for

Anmeld

17. december 2011

gonefishing

trunte24 skriver:

Sagen er den, at min søn på 14 måneder skal sove ved hans far i nat. Har har endnu ikke nogen seng til ham, og har spurgt mig om jeg ikke vil finde en inden i aften

Nå men dilemmaet for mig er egentlig at jeg ikke kan finde ud af om jeg skal vælge en alm tremmeseng, en tremmeseng hvor den ene side kan tages af eller en rejseseng.

Hans far er vild med idéen om en rejseseng der kan slåes sammen når vores søn ikke er der. Det er heller ikke fordi han skal sove der så tit at jeg tror det skader ham at sove i sådan en seng. Men han er jo 14 måneder nu og kan gå og har kunnet det i næsten 3 måneder. Så hvornår mon han begynder at kravle ud af sådan en seng? Det kan jo godt blive farligt. Derfor hælder jeg nok mest til en tremmeseng hvor den ene side kan tages af, for den kan bruges i længst tid.

Hvad ville i vælge?

/ Line

VI har rejseseng (købt på tilbud og ikke den dyreste) vi er rigtig glad for den, man kan købe ekstra og bedre underlag, men vi klare os rigtig godt med det der er med.

Anmeld

17. december 2011

Hasselnødden

trunte24 skriver:

Sagen er den, at min søn på 14 måneder skal sove ved hans far i nat. Har har endnu ikke nogen seng til ham, og har spurgt mig om jeg ikke vil finde en inden i aften

Nå men dilemmaet for mig er egentlig at jeg ikke kan finde ud af om jeg skal vælge en alm tremmeseng, en tremmeseng hvor den ene side kan tages af eller en rejseseng.

Hans far er vild med idéen om en rejseseng der kan slåes sammen når vores søn ikke er der. Det er heller ikke fordi han skal sove der så tit at jeg tror det skader ham at sove i sådan en seng. Men han er jo 14 måneder nu og kan gå og har kunnet det i næsten 3 måneder. Så hvornår mon han begynder at kravle ud af sådan en seng? Det kan jo godt blive farligt. Derfor hælder jeg nok mest til en tremmeseng hvor den ene side kan tages af, for den kan bruges i længst tid.

Hvad ville i vælge?

/ Line

Rejseseng  uden tvivl.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.