Hvad ville i vælge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.095 visninger
17 svar
0 synes godt om
16. december 2011

trunte24

Sagen er den, at min søn på 14 måneder skal sove ved hans far i nat. Har har endnu ikke nogen seng til ham, og har spurgt mig om jeg ikke vil finde en inden i aften

Nå men dilemmaet for mig er egentlig at jeg ikke kan finde ud af om jeg skal vælge en alm tremmeseng, en tremmeseng hvor den ene side kan tages af eller en rejseseng.

Hans far er vild med idéen om en rejseseng der kan slåes sammen når vores søn ikke er der. Det er heller ikke fordi han skal sove der så tit at jeg tror det skader ham at sove i sådan en seng. Men han er jo 14 måneder nu og kan gå og har kunnet det i næsten 3 måneder. Så hvornår mon han begynder at kravle ud af sådan en seng? Det kan jo godt blive farligt. Derfor hælder jeg nok mest til en tremmeseng hvor den ene side kan tages af, for den kan bruges i længst tid.

Hvad ville i vælge?

/ Line

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2011

Benjamins'mor

Jeg ved ikke hvad jeg skal sige, udover jeg synes det er for dårligt han ikke selv har købt en, og at du så står og skal finde en for ham.

Anmeld

16. december 2011

Nessie

Jeg ville nok vælge en weekendseng med en god madras til.

Jeg kan ikke lige se hvorfor de skulle være farlige, og hvis faren ikke har så meget plads, vil det jo være rarest for ham at kunne sætte den væk

Anmeld

16. december 2011

trunte24

Benjamins'mor skriver:

Jeg ved ikke hvad jeg skal sige, udover jeg synes det er for dårligt han ikke selv har købt en, og at du så står og skal finde en for ham.

Ha ha, ja det kan godt lyde lidt mærkeligt. Men vi har et super forhold til hinanden stadig og prøver også stadig på at få vores forhold til at komme tilbage på det rette spor.

Han har ikke så meget tid, fordi han arbejder meget, og jeg er arbejdsløs, så derfor er det ikke et problem, at jeg lige skal bruge et par timer på at finde den

Anmeld

16. december 2011

Benjamins'mor

trunte24 skriver:

Ha ha, ja det kan godt lyde lidt mærkeligt. Men vi har et super forhold til hinanden stadig og prøver også stadig på at få vores forhold til at komme tilbage på det rette spor.

Han har ikke så meget tid, fordi han arbejder meget, og jeg er arbejdsløs, så derfor er det ikke et problem, at jeg lige skal bruge et par timer på at finde den

Okay, men bare lige når man skimtede det tænkte jeg, nå okay.

Men jeg ville nok vælge en weekend seng, den kan han jo også bruge i langtid.

Anmeld

16. december 2011

trunte24

Nessie skriver:

Jeg ville nok vælge en weekendseng med en god madras til.

Jeg kan ikke lige se hvorfor de skulle være farlige, og hvis faren ikke har så meget plads, vil det jo være rarest for ham at kunne sætte den væk

Han bor nemlig i en 2 værelses så han har ikke super meget plads at gøre med. Derfor ville det nemlig være smart med en weekendseng der kan pakkes væk når den ikk er i brug. Men jeg tænker på, om ikke han kan slå sig voldsomt hvis han prøver på at kravle ud af sådan en og falder? Derfor har jeg mere lyst til at købe en tremmeseng hvor siden kan pilles af når han begynder at ville kravle ud selv

Anmeld

16. december 2011

Nessie

trunte24 skriver:

Han bor nemlig i en 2 værelses så han har ikke super meget plads at gøre med. Derfor ville det nemlig være smart med en weekendseng der kan pakkes væk når den ikk er i brug. Men jeg tænker på, om ikke han kan slå sig voldsomt hvis han prøver på at kravle ud af sådan en og falder? Derfor har jeg mere lyst til at købe en tremmeseng hvor siden kan pilles af når han begynder at ville kravle ud selv

Det er ikke så tit at vi har brugt vores weekend seng, men vores søn har aldrig prøvet at kravle ud af den endnu.

Ellers må faren jo bare ud at købe en tremmeseng, når han begynder at kravle ud af den, eller en juniorseng med sengehest

Anmeld

16. december 2011

An&Jo

Min dreng er 20mdr og sover os kun i weekend seng ved faderen, og han har altså endnu ikke prøvet at kravle ud af den..

Så du kan sagtens købe en sådan til ham

Anmeld

16. december 2011

MinNoah

Weekendseng.... den er ikke bare lige sådan at kravle ud af Vores søn på 28 mdr har stadig ik kravlet ud af den...

Anmeld

16. december 2011

Janni.

Jeg har set weekend senge hvor de kan lynes op i den ene ende så børnene selv kan kravle ud. Måske var det en mulighed? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.