Ædedolk og MME hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. december 2011

Mira0911

Frk. Himmelblå skriver:

Sødt at tænke på, at hun vil have dig til at lave mere mælk.

Lille cutie 

Fik hvert fald et ordenligt smil frem da jeg læste det... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2011

channie-g

Mira0911 skriver:

Lina får 165 ml pr. flaske ca hver anden time....  Hun spiser det rub og stub...Hun laver ikke andet end at spise hver anden time ca. Jeg har endda prøvet at sætte flaskerne op og hun spiser bare ikke mere end de 165 ml pr. flaske! Jeg har ikke lige styr på hvor mange flasker hun har spist siden igår, men mange... 

Nogle siger jeg skal hoppe over på NAN 2 Er det en god idé når hun kun er 3 mdr i næste uge? Og mætter den overhovedet mere end NAN 1? 

Hjælp... 

jeg fik afvide med min alexzander idag at han bare skulle ha lov og spise hvad han kan, han er idag 2 mdr. og 3 dage og han får 3x210 ml og 5-6x150 ml i døgnet og han spiser flasken op hver gang... han skulle ikke tage det så tungt fik jeg afvide så mon ikke du bare skal slå koldt vand i blodet og tage det som det kommer, de skal nok selv sige fra når de ikke kan mere...

Anmeld

15. december 2011

Mira0911

channie-g skriver:

jeg fik afvide med min alexzander idag at han bare skulle ha lov og spise hvad han kan, han er idag 2 mdr. og 3 dage og han får 3x210 ml og 5-6x150 ml i døgnet og han spiser flasken op hver gang... han skulle ikke tage det så tungt fik jeg afvide så mon ikke du bare skal slå koldt vand i blodet og tage det som det kommer, de skal nok selv sige fra når de ikke kan mere...

Jo tror også bare jeg skal tage det som det kommer.... 

Anmeld

15. december 2011

morethanperfect

Tullemuzz skriver:

Det samme med min lille pige utroligt at de kan spise så meget når de er så små. men nu sover hun også godt når hun er mæt

De SKAL spise så meget .. Heheh . Ja men er ikke i tvivl om de får for lidt i hvert fald 

Anmeld

16. december 2011

signe.

Mira0911 skriver:

Hun var her igår og sagde at hun skulle bare have hvad hun kunne spise... 

Det siger min sp også Jeg har lige sat Laurits op til at spise 200 ml pr flaske, fordi jeg så troede han ville gå ned i flaskemængde, men næ nej, han spiser stadig hver 2 time men min sp sagde at han skal tage det han kan og vil, han er ved at fylde sine depoter op til 6-9 mdrs alderen hvor de begynder at være mere aktive, så de har noget fedt at bruge af Laurits er 4 mdr, vejer 6,4 kg og er 64 cm

Anmeld

16. december 2011

SaNiNa

Tænke lidt hun måske har et appetit spring

Naia spiser nemlig også hele tiden og har gjort det den sidste uge. jeg aner jo ikke hvor meget hun får i løbet af et måltid men hun spiser ca 10 hver gang. hver 2 time hele døgnet lige hun.

For en uge siden sove hun i gennem om natten det gør vi bestemt ikke mere.

Anmeld

16. december 2011

X0

Mira0911 skriver:

Lina får 165 ml pr. flaske ca hver anden time....  Hun spiser det rub og stub...Hun laver ikke andet end at spise hver anden time ca. Jeg har endda prøvet at sætte flaskerne op og hun spiser bare ikke mere end de 165 ml pr. flaske! Jeg har ikke lige styr på hvor mange flasker hun har spist siden igår, men mange... 

Nogle siger jeg skal hoppe over på NAN 2 Er det en god idé når hun kun er 3 mdr i næste uge? Og mætter den overhovedet mere end NAN 1? 

Hjælp... 

Jeg havde samme problem med min datter, så min sp rådede os faktisk til at give 150 ml vælling 2 gange dagligt og det hjalp rigtigt meget 

Anmeld

16. december 2011

Mira0911

X0 skriver:

Jeg havde samme problem med min datter, så min sp rådede os faktisk til at give 150 ml vælling 2 gange dagligt og det hjalp rigtigt meget 

Okey... Det råd har jeg ikke fået da Lina ikke er ældre... 

Anmeld

16. december 2011

Mira0911

SaNiNa skriver:

Tænke lidt hun måske har et appetit spring

Naia spiser nemlig også hele tiden og har gjort det den sidste uge. jeg aner jo ikke hvor meget hun får i løbet af et måltid men hun spiser ca 10 hver gang. hver 2 time hele døgnet lige hun.

For en uge siden sove hun i gennem om natten det gør vi bestemt ikke mere.

Der står også i 12 ugers springet at de øger mælkeproduktionen... Det er det Lina er igang med, bare med flaskerne... 

Anmeld

16. december 2011

Mira0911

signe. skriver:

Det siger min sp også Jeg har lige sat Laurits op til at spise 200 ml pr flaske, fordi jeg så troede han ville gå ned i flaskemængde, men næ nej, han spiser stadig hver 2 time men min sp sagde at han skal tage det han kan og vil, han er ved at fylde sine depoter op til 6-9 mdrs alderen hvor de begynder at være mere aktive, så de har noget fedt at bruge af Laurits er 4 mdr, vejer 6,4 kg og er 64 cm

Okey... Jeg læste om 12 ugers springet igår.. der står at de prøver at øge mælkeproduktionen og det er jo så det Lina gør med flaskerne, da hun jo tror det er mine bryster... 

Skrev en anden bruger også tidligere i tråden... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.