Ædedolk og MME hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. december 2011

morethanperfect

Mira0911 skriver:

Ja.. Hun startede igår med at spise hver anden time... Synes det er vildt... 

Heheh ja
Sådan var Oscar også ...  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2011

Mira0911

morethanperfect skriver:

Heheh ja
Sådan var Oscar også ...  

Okey... Man tænker bare hvor filan gør de alt det... 

Anmeld

15. december 2011

Frk. Himmelblå

Mira0911 skriver:

Lina får 165 ml pr. flaske ca hver anden time....  Hun spiser det rub og stub...Hun laver ikke andet end at spise hver anden time ca. Jeg har endda prøvet at sætte flaskerne op og hun spiser bare ikke mere end de 165 ml pr. flaske! Jeg har ikke lige styr på hvor mange flasker hun har spist siden igår, men mange... 

Nogle siger jeg skal hoppe over på NAN 2 Er det en god idé når hun kun er 3 mdr i næste uge? Og mætter den overhovedet mere end NAN 1? 

Hjælp... 

Bare lad hende spise, når nu hun er så lille. 

Og kontakt så evt. SP, hvis du gerne vil have sikkerhed for, at alt er, som det skal være.

Mine piger har begge spist oftere, end hvad babyer tilsyneladende generelt gør. Den yngste mindst hver anden time til 6 mdrs-alderen, og den ældste med maksimalt tre timers interval indtil 5 mdr. (Men min yngste var så også syg. Den ældste dog helt og aldeles sund og rask)

Men håber da for dig, du snart kan få en rutine med hende, som kan give dig lidt mere tid til andet end at give flaske.

Anmeld

15. december 2011

Mira0911

Frk. Himmelblå skriver:

Bare lad hende spise, når nu hun er så lille. 

Og kontakt så evt. SP, hvis du gerne vil have sikkerhed for, at alt er, som det skal være.

Mine piger har begge spist oftere, end hvad babyer tilsyneladende generelt gør. Den yngste mindst hver anden time til 6 mdrs-alderen, og den ældste med maksimalt tre timers interval indtil 5 mdr. (Men min yngste var så også syg. Den ældste dog helt og aldeles sund og rask)

Men håber da for dig, du snart kan få en rutine med hende, som kan give dig lidt mere tid til andet end at give flaske.

Sp var her igår.. Og hun sagde at jeg bare skulle give hende noget at spise når hun bad om det... og det gør jeg så... 

Anmeld

15. december 2011

Frk. Himmelblå

Mira0911 skriver:

Ja.. Hun startede igår med at spise hver anden time... Synes det er vildt... 

Hov, hvis hun kun har gjort det et døgns tid, så er det jo bare et appetitspring, hvor hun lige regulerer sit behov lidt op. 

I det tilfælde er alt ved det normale om et par dage igen. (Blot med et lidt øget mælkeindtag). Det er fordi, hun forsøger, at få "dine bryster" til at producere mere mælk, det søde lille flaske-barn .

Anmeld

15. december 2011

morethanperfect

Mira0911 skriver:

Okey... Man tænker bare hvor filan gør de alt det... 

Hæhæ .. Det sætter sig meget hurtigt rundt omkring

Oscar spiste 120 ml. i en alder af 3 uger gammel

Anmeld

15. december 2011

Mira0911

Frk. Himmelblå skriver:

Hov, hvis hun kun har gjort det et døgns tid, så er det jo bare et appetitspring, hvor hun lige regulerer sit behov lidt op. 

I det tilfælde er alt ved det normale om et par dage igen. (Blot med et lidt øget mælkeindtag). Det er fordi, hun forsøger, at få "dine bryster" til at producere mere mælk, det søde lille flaske-barn .

Ah det hænger sådan sammen... jeg har aldrig fulgt eller læst særlig meget om de appetit spring.... 

Anmeld

15. december 2011

Mira0911

morethanperfect skriver:

Ja der spiste Lina 80 ml.... 

Anmeld

15. december 2011

Tullemuzz

morethanperfect skriver:

Det samme med min lille pige utroligt at de kan spise så meget når de er så små. men nu sover hun også godt når hun er mæt

Anmeld

15. december 2011

Frk. Himmelblå

Mira0911 skriver:

Ah det hænger sådan sammen... jeg har aldrig fulgt eller læst særlig meget om de appetit spring.... 

Sødt at tænke på, at hun vil have dig til at lave mere mælk.

Lille cutie 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.