Så skete det som bare ikke måtte ske. Er grædefærdig :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. december 2011

Anonym trådstarter

Den lykkelige skriver:

Årh kan godt forstå du er ked...  man vil dem jo bare det bedste og passer så meget på dem.. Du får lige en kæmpe krammer

Tusind tak 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Så så...det skal nok gå.
De fleste oplever noget i den retning mindst een gang, og hvis ikke på den måde, så ved at de dratter ned fra noget.
Børn er heldigvis solide, og de færreste tager skade af det.

Men at chokket så altid vil sidde i en, er noget helt andet.
I har fået en lære for livet, og vil aldrig glemme det, heller ikke når man får flere børn efter det.

Så et stort trøsteknus herfra

Kærligst
Sussie

Ja, det er chokket og alle de mange tanker der fløj gennem hovedet, som sidder i hjertet på en. 

Tusind tak for krammet 

Anmeld

15. december 2011

Toshiba

Anonym skriver:

Ja, så skete det jeg ellers havde svoret ikke skulle ske. Min kæreste tabte vores 5 mdr gamle baby. Han havde hende på armen, jeg stod ved siden af, og pludselig læner hun sig bagover og min kæreste tror at jeg har hende. Og så husker jeg ikke præcist hvad der skete, det hele gik så stærkt. Men hun vælter i hvertfald ud af hans arm. Vi prøver begge panisk at gribe hende og det ender med at han griber hende med den ene fod og får fat i hendes ben (hun havde hovedet nedad) . Hun nåede gudskelov ikke at ryge på gulvet og vi tror heller ikke at hun slog hovedet ind i noget. Det hele skete på 2-3 sekunder, så det gik stærkt, men man nåede bare at tænke tusind tanker.

Åh jeg er helt knust. Hun skreg selvfølgelig helt vildt og jeg kunne næsten ikke trøste hende da jeg selv rystede over hele kroppen og næsten hyperventilerede. Det var så forfærdeligt og kunne være gået så galt. Der gik heldigvis kun et par minutter, så var hun glad igen.

Tror bare lige at jeg havde brug for at komme ud med det. Tak fordi du gav dig tid til at læse .

sikke en forskrækkelse..

Men GODT han nåede at få fat i foden - så ikke hun røg på gulvet

Anmeld

15. december 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Ja, det er chokket og alle de mange tanker der fløj gennem hovedet, som sidder i hjertet på en. 

Tusind tak for krammet 

De er som ål de små snuskebasser, og lige pludseligt, så vrider de sig, og så ligger de der, før man får blinket med øjenene...been there - done that

Det var så lidt

Anmeld

15. december 2011

CA

Pyyy sikke en forskrækkelse for jer alle tre! Godt der ikke skete noget! Men det er desværre hvad der kan ske Jeg faldt engang i søvn, så min søn på dengang 8 mdr. styrtede ud over sengekanten - lige på hovedet og havde et ordentlig sæbeøje i 14 dage! Nøj, jeg fik det dårligt med mig selv. Ligesom jeg gjorde, da jeg engang gik ind i en dørkarm med hans hovede. Heller ikke her skete der noget. Men man kan da virkelig komme galt afsted og føle sig som en mega elendig mor. Men det ER altså, hvad der sker! Og de er heldigvis robuste de små 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.