Ja, så skete det jeg ellers havde svoret ikke skulle ske. Min kæreste tabte vores 5 mdr gamle baby. Han havde hende på armen, jeg stod ved siden af, og pludselig læner hun sig bagover og min kæreste tror at jeg har hende. Og så husker jeg ikke præcist hvad der skete, det hele gik så stærkt. Men hun vælter i hvertfald ud af hans arm. Vi prøver begge panisk at gribe hende og det ender med at han griber hende med den ene fod og får fat i hendes ben (hun havde hovedet nedad) . Hun nåede gudskelov ikke at ryge på gulvet og vi tror heller ikke at hun slog hovedet ind i noget. Det hele skete på 2-3 sekunder, så det gik stærkt, men man nåede bare at tænke tusind tanker.
Åh jeg er helt knust. Hun skreg selvfølgelig helt vildt og jeg kunne næsten ikke trøste hende da jeg selv rystede over hele kroppen og næsten hyperventilerede. Det var så forfærdeligt og kunne være gået så galt. Der gik heldigvis kun et par minutter, så var hun glad igen.
Tror bare lige at jeg havde brug for at komme ud med det. Tak fordi du gav dig tid til at læse .
Anmeld