Tidligere "tyv".. straffeattest, nyt job osv - hvad nu??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. december 2011

Anonym trådstarter

TWT skriver:

eller her står det mere præcist  

http://www.familieadvokaten.dk/Breve-900/b900-587.html

Men ved du hvem der har adgang til efterforskningsregistret???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2011

TWT

Anonym skriver:

Nederst?? Jeg var ikke under 18 dengang hvis det er det du hentyder til?? Men i den der tabel.. forstår du det også sådan at hvis man har fået en bøde så bliver den slettet efter 2 år hos privat og 10 år hos politiet?????  Forstår du den også sådan.....??

Jeg forstår det ligesom du skriver At det kun er politiet der kan se de i 10 år, og private kan se det i 2 år

Anmeld

15. december 2011

wamse

Hvis du siger, at du har hentet en straffeattest før, uden at der står noget, så er det det butikken kan se

Jeg tænker, at de selv har deres egen register, hvor du er registreret, eller også har de bare ikke ansat dig af andre årsager

Anmeld

15. december 2011

Anonym trådstarter

wamse skriver:

Hvis du siger, at du har hentet en straffeattest før, uden at der står noget, så er det det butikken kan se

Jeg tænker, at de selv har deres egen register, hvor du er registreret, eller også har de bare ikke ansat dig af andre årsager

Ja jeg tænker også om de har deres eget register.. for de sagde til mig jeg aldrig måtte vise mig i en føtex igen!!! Så måske der står noget om mig....

Anmeld

15. december 2011

Anonym trådstarter

wamse skriver:

Og nej jeg har hentet straffeattest  3 gange (altså efter de 2 år) så der er det jo blevet slettet... Men ja det er nok deres eget register....  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.