Tidligere "tyv".. straffeattest, nyt job osv - hvad nu??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.170 visninger
14 svar
0 synes godt om
15. december 2011

Anonym trådstarter

Ja jeg har engang kommet til at tage en mascara i Føtex..
Jeg kom ind bagved og politi osv kom.. og egentlig var det en misforståelse.. jeg var både ved at miste læreplads osv..
På min læreplads lavede jeg kasserapport, talte kasser op alene efter lukketid osv.. så jeg kunne jo have gjort en masse her.. men blev så taget for en dum mascara.... MEN så kom det jo på min straffeattest.. og er jo så væk igen da det var 6 år siden.. MEN MEN MEN nu til mit spørgsmål.. står det mon stadig i dansk supermarkeds kæden?? Altså netto, føtex, bilka osv??
Jeg kan ikke forstå jeg altid får afslag på ansøgninger derfra.. kan det være fordi de har det stående om mig..  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2011

MorTil4<3

Anonym skriver:

Jeg kom ind bagved og politi osv kom.. og egentlig var det en misforståelse.. jeg var både ved at miste læreplads osv..
På min læreplads lavede jeg kasserapport, talte kasser op alene efter lukketid osv.. så jeg kunne jo have gjort en masse her.. men blev så taget for en dum mascara.... MEN så kom det jo på min straffeattest.. og er jo så væk igen da det var 6 år siden.. MEN MEN MEN nu til mit spørgsmål.. står det mon stadig i dansk supermarkeds kæden?? Altså netto, føtex, bilka osv??
Jeg kan ikke forstå jeg altid får afslag på ansøgninger derfra.. kan det være fordi de har det stående om mig..  

efter hvad jeg ved så vil det ALTID stå på dig at du er taget for tyveri

Anmeld

15. december 2011

Anonym trådstarter

MilleMus1988 skriver:

efter hvad jeg ved så vil det ALTID stå på dig at du er taget for tyveri

Altså jo ikke hos politiet vel?? For har været nede mange gange og få strffeattest.. men mener du hos dansk super marked??

Anmeld

15. december 2011

MorTil4<3

Anonym skriver:

Altså jo ikke hos politiet vel?? For har været nede mange gange og få strffeattest.. men mener du hos dansk super marked??

ja , det er Dansk supermarked der gemmer det

Anmeld

15. december 2011

Anonym trådstarter

MilleMus1988 skriver:

ja , det er Dansk supermarked der gemmer det

Ja tænkte det nok...

Anmeld

15. december 2011

TWT

Anonym skriver:

http://www.politi.dk/da/borgerservice/straffeattest/straffeattester/straffeattester.htm#SubHeader4

Prøv kig neders på denne side. 

Anmeld

15. december 2011

klmf

Vi havde engang en flaskedreng, der svindlede med automaten og stjal varer på lageret. Pga. hans alder fik han ikke en plet på attesten, men det er 100 at han aldrig nogensinde får arbejde i den kæde igen

Anmeld

15. december 2011

TWT

15. december 2011

Anonym trådstarter

TWT skriver:

http://www.politi.dk/da/borgerservice/straffeattest/straffeattester/straffeattester.htm#SubHeader4

Prøv kig neders på denne side. 

Nederst?? Jeg var ikke under 18 dengang hvis det er det du hentyder til?? Men i den der tabel.. forstår du det også sådan at hvis man har fået en bøde så bliver den slettet efter 2 år hos privat og 10 år hos politiet?????  Forstår du den også sådan.....??

Anmeld

15. december 2011

Anonym trådstarter

TWT skriver:

eller her står det mere præcist  

http://www.familieadvokaten.dk/Breve-900/b900-587.html

Nå ja kan jeg jo så se nu.... århhhhh så er der 4 år endnu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.