Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
4xGreve skriver: Åh hvor grimt, du får lige en kæmpe herfra... Håber hun er kommet sig over chokket og at hun har mod på sin egen seng igen, lig evt. En sut på en stol ved siden af i tilfælde af hun taber den ene...
Åh hvor grimt, du får lige en kæmpe herfra...
Håber hun er kommet sig over chokket og at hun har mod på sin egen seng igen, lig evt. En sut på en stol ved siden af i tilfælde af hun taber den ene...
tusind tak for kram....
Jeg har sat en skammel ved siden af sengen med 2 ekstra sutter så nu skulle hun være dækket ind
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
merichs skriver: Åh lille stakkel... Men det tyder da godt at hun kan bruge den... Vil ikke smutte uden at give en og håber at du ikke oplever det igen
Åh lille stakkel... Men det tyder da godt at hun kan bruge den...
Vil ikke smutte uden at give en og håber at du ikke oplever det igen
tusind tak for kram...!!
håber heller ikke hun skal det igennem igen..!!
Jeg har prøvet noget lignende med Lokes ben, der sad fast mellem tremmerne.
Jeg brugte babyolie som jeg hældte udover hans ben. Så kunne jeg få det fri.
Men man får et mega chok. Især fordi de skriger og man ikke bare kan sige de skal forholde sig i ro.
Lone Jakobsen skriver: puha så grim en oplevelse.
puha så grim en oplevelse.
virkelig grim... fik et kæmpe chok, og dårlig samvittighed...
RGN skriver: Jeg har prøvet noget lignende med Lokes ben, der sad fast mellem tremmerne. Jeg brugte babyolie som jeg hældte udover hans ben. Så kunne jeg få det fri. Men man får et mega chok. Især fordi de skriger og man ikke bare kan sige de skal forholde sig i ro.
åhhh det lyder heller ikke rart...
det har sofie også prøvet, bare med hendes knæ... der kunne jeg hive tremmerne fra hinanden, fordi de er lidt bløde i det... så kunne hun få knæet fri...!!
PT skriver: Nåh den lille stakkel. Godt der ikke skete mere, men sikke et chok for dig.
Nåh den lille stakkel. Godt der ikke skete mere, men sikke et chok for dig.
blev rigtig bange... lige så snart hun faldt i søvn, begyndte jeg bare at græde....
PT skriver: Det kan jeg godt forstå, du gjorde, og det har du også lov til. Så kommer al adrenalinen, der kørte gennem kroppen i det øjeblik ud, og du vil være mere afslappet. Knus til jer begge - I fortjener det.
Det kan jeg godt forstå, du gjorde, og det har du også lov til. Så kommer al adrenalinen, der kørte gennem kroppen i det øjeblik ud, og du vil være mere afslappet. Knus til jer begge - I fortjener det.
ja, det er utroligt med uanede kræfter når ens lille baby er kommet til skade...!! og så går det helt op for en bagefter, og man reagerer...
men tusind tak for kram...!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128