Det er så frygteligt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.079 visninger
18 svar
0 synes godt om
15. december 2011

Gittemor09

Det var den værste nat i mit liv...

Vågnede ved at min datter skreg i vilden sky... ikke sådan almindeligt jeg vil ikke sove, eller jeg har mareridt skrig... men et jeg aldrig har hørt før....

det skal lige siges at hun er lidt over 2 år...

Jeg for op af sengen for at se hvad der var galt... og hendes arm sad fast.... under madressen i bunden på hendes seng...

hun havde tabt sutten, og ville selv samle den op..

Jeg kunne slet ikke få hendes arm fri, og jo mere jeg prøvede jo mere skreg hun... tilsidst måtte jeg bare hive det fra hinanden så hun kunne hive sin arm til sig...

det resulterede i at hun nu har en blå arm, og jeg har bare så dårlig samvittighed over det... min lille baby... stakkels pige, kunne slet ikke bære det, så hun har sovet i min seng resten af natten fordi jeg ikke kunne få mig selv til at lægge hende tilbage

tak fordi i læste med, skulle bare ud med det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2011

Dot D

Av for katten......

Jeg kan godt forstå, at du lod hende sove hos dig, det havde jeg også gjort...

Håber ikke hun har ondt i dag

Anmeld

15. december 2011

Gittemor09

Dot D skriver:

Av for katten......

Jeg kan godt forstå, at du lod hende sove hos dig, det havde jeg også gjort...

Håber ikke hun har ondt i dag

det var virkelig frygteligt...

var så bange for at hendes lille håndled var brækket... men hun har ikke klaget over det idag, og har brugt den..!!

Anmeld

15. december 2011

Dot D

Gittemor09 skriver:

det var virkelig frygteligt...

var så bange for at hendes lille håndled var brækket... men hun har ikke klaget over det idag, og har brugt den..!!

Det var godt.  Du skal ikke være så bange for brækkede knogler, de er stadigt noget bløde og kan holde til en del i hendes alder. Men derfor kan hun jo godt få en forskrækkelse

Tror hun kalder på dig næste gang hun taber sutten

Anmeld

15. december 2011

Stumpen

15. december 2011

Gittemor09

Dot D skriver:

Det var godt.  Du skal ikke være så bange for brækkede knogler, de er stadigt noget bløde og kan holde til en del i hendes alder. Men derfor kan hun jo godt få en forskrækkelse

Tror hun kalder på dig næste gang hun taber sutten

ja, jeg prøver at være rolig omkring det... men det var virkelig et stort chok.... selvfølgelig vil hun gerne selv, men det var synd at hun kom sådan til skade...

og tror bestemt også hun kalder på mig næste gang...

men hun har ikke for ondt til at komme med guldkorn... hun er bare kommet med den bedste idag....!!

Anmeld

15. december 2011

Gittemor09

Stumpen skriver:

det er dejligt med et julekram....

Anmeld

15. december 2011

4xGreve

Åh hvor grimt, du får lige en kæmpe herfra...

Håber hun er kommet sig over chokket og at hun har mod på sin egen seng igen, lig evt. En sut på en stol ved siden af i tilfælde af hun taber den ene...

Anmeld

15. december 2011

merichs

Gittemor09 skriver:

Det var den værste nat i mit liv...

Vågnede ved at min datter skreg i vilden sky... ikke sådan almindeligt jeg vil ikke sove, eller jeg har mareridt skrig... men et jeg aldrig har hørt før....

det skal lige siges at hun er lidt over 2 år...

Jeg for op af sengen for at se hvad der var galt... og hendes arm sad fast.... under madressen i bunden på hendes seng...

hun havde tabt sutten, og ville selv samle den op..

Jeg kunne slet ikke få hendes arm fri, og jo mere jeg prøvede jo mere skreg hun... tilsidst måtte jeg bare hive det fra hinanden så hun kunne hive sin arm til sig...

det resulterede i at hun nu har en blå arm, og jeg har bare så dårlig samvittighed over det... min lille baby... stakkels pige, kunne slet ikke bære det, så hun har sovet i min seng resten af natten fordi jeg ikke kunne få mig selv til at lægge hende tilbage

tak fordi i læste med, skulle bare ud med det

Åh lille stakkel... Men det tyder da godt at hun kan bruge den...

Vil ikke smutte uden at give en og håber at du ikke oplever det igen

Anmeld

15. december 2011

Lone Jakobsen

puha så grim en oplevelse.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.