birthee skriver:
Hvis man har allergi (det har min mand), kan man ved barnets fødsel nogle steder få lavet en allergi-test via blodprøve fra navlesnoren... Grundet min mands allergi fik vi lavet den test på begge vores børn, og det blev så relevant i forhold til at vores datter er flaskebarn fra fødslen... Vi blev derfor af sygehuset anbefalet at bruge mme fra apoteket, indtil der kom svar på den prøve... Der var så ikke nogen form for allergi at spore hos vores datter, så vi kunne gå over til alm. erstatning efter en uge... Hvis du først har givet alm. erstatning er der ikke noget at gøre, så er det formålsløst at skifte til mme fra apoteket... dog vil jeg sige at vi fik anbefalet nan h.a. af vores sp, pga proteinerne er mere spaltede, og dermed nemmere fordøjelige for de små babyers maver... hvis dit barn har allergi/er allergisk disponeret, tror jeg ikke det er nok at bruge nan h.a.
Vi fik ikke taget nogle prøver for allergi. Men vi har begge pollenallergi, så hun er ret så disponeret for også at få det. Og man gør jo hvad man kan for at forsøge at minimere det
Vi bruger ikke parfumerede produkter, eller noget med parabener omkring hende. Og lige som jeg under graviditeten holdt mig fra rigtig mange ting, for at undgå det - så ville jeg gerne have forsøgt at give hende nan ha i stedet for nan1. Tænk hvis det kunne hjælpe bare lidt 
Vi har begge slem pollenallergi, og det er så irriterende at have, så ønsker virkelig at hun slipper udenom 
Men jeg vil prøve at tale med min sp op det, når hun kommer i næste uge. Måske vi også skulle skifte til HA, hvis det er lettere at fordøje. Synes hun kar have lidt træg mave nemlig.
Anmeld