Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
mamiolvi skriver: Hvor er det stort at de erkender deres fejl og de kontakter dig igen ... fedt
Hvor er det stort at de erkender deres fejl og de kontakter dig igen ... fedt
MEGET!!!
VAR dybt chokeret.... men er super glad for hun skrev.. og at det hele nu er løst Det er så belastende og rende og være gnaven og sådan noget
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Toshiba skriver: ER HELT CHOKERET !!!!! PÅ DEN GODE MÅDE Der er blevet skrevet til mig fra Trendsales !! En fra support, der fra var faldet over tråden her på baby.dk, og kunne godt se, at det jeg havde fået - IKKE var det jeg havde købt. (starter ovenikøbet mail med : jeg håber ikke du tager min henvendelse ilde op) NEJ det gør jeg ikke - jeg er SUPER glad for det - TAK Hun beklager at den sag var blevet afgjort sådan. Så nu har de beklaget fejlen og tilbyder mig pengene retur på deres vegne ER super glad for hun har taget "sagen" op efter en fejl vurdering, og løser den så alle er glade... SÅ vil jeg gerne handle der igen - bare der er retfærdighed til - og det er dér...... Glædelig jul til alle også dem på Trendsales Her er tråden dette omhandler - hvis nogle ikke så dden https://www.baby.dk/debat/150903pi1/ordet-er-frit/saa-er-jeg-faerdig-med-at-handle-paa-trendsales.aspx
ER HELT CHOKERET !!!!! PÅ DEN GODE MÅDE
Der er blevet skrevet til mig fra Trendsales !!
En fra support, der fra var faldet over tråden her på baby.dk, og kunne godt se, at det jeg havde fået - IKKE var det jeg havde købt.
(starter ovenikøbet mail med : jeg håber ikke du tager min henvendelse ilde op) NEJ det gør jeg ikke - jeg er SUPER glad for det - TAK Hun beklager at den sag var blevet afgjort sådan.
Så nu har de beklaget fejlen og tilbyder mig pengene retur på deres vegne
ER super glad for hun har taget "sagen" op efter en fejl vurdering, og løser den så alle er glade...
SÅ vil jeg gerne handle der igen - bare der er retfærdighed til - og det er dér......
Glædelig jul til alle også dem på Trendsales
Her er tråden dette omhandler - hvis nogle ikke så dden
https://www.baby.dk/debat/150903pi1/ordet-er-frit/saa-er-jeg-faerdig-med-at-handle-paa-trendsales.aspx
l.kjoeller skriver: genialt
genialt
ja det er flot - hun tager sagen op igen... og bare var så rar og sød...
Fik mine penge retur
lov til at beholde bukserne sagen drejede sig om
+ 2 måneders VIP
Dét er sku flot af dem
Toshiba skriver: ja det er flot - hun tager sagen op igen... og bare var så rar og sød... Fik mine penge retur lov til at beholde bukserne sagen drejede sig om + 2 måneders VIP Dét er sku flot af dem
l.kjoeller skriver: ja det må man kalde service
ja det må man kalde service
ja meget
men det var også en helt gal afgørelse
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128