Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Toshiba skriver: ER HELT CHOKERET !!!!! PÅ DEN GODE MÅDE Der er blevet skrevet til mig fra Trendsales !! En fra support, der fra var faldet over tråden her på baby.dk, og kunne godt se, at det jeg havde fået - IKKE var det jeg havde købt. (starter ovenikøbet mail med : jeg håber ikke du tager min henvendelse ilde op) NEJ det gør jeg ikke - jeg er SUPER glad for det - TAK Hun beklager at den sag var blevet afgjort sådan. Så nu har de beklaget fejlen og tilbyder mig pengene retur på deres vegne ER super glad for hun har taget "sagen" op efter en fejl vurdering, og løser den så alle er glade... SÅ vil jeg gerne handle der igen - bare der er retfærdighed til - og det er dér...... Glædelig jul til alle også dem på Trendsales Her er tråden dette omhandler - hvis nogle ikke så dden https://www.baby.dk/debat/150903pi1/ordet-er-frit/saa-er-jeg-faerdig-med-at-handle-paa-trendsales.aspx
ER HELT CHOKERET !!!!! PÅ DEN GODE MÅDE
Der er blevet skrevet til mig fra Trendsales !!
En fra support, der fra var faldet over tråden her på baby.dk, og kunne godt se, at det jeg havde fået - IKKE var det jeg havde købt.
(starter ovenikøbet mail med : jeg håber ikke du tager min henvendelse ilde op) NEJ det gør jeg ikke - jeg er SUPER glad for det - TAK Hun beklager at den sag var blevet afgjort sådan.
Så nu har de beklaget fejlen og tilbyder mig pengene retur på deres vegne
ER super glad for hun har taget "sagen" op efter en fejl vurdering, og løser den så alle er glade...
SÅ vil jeg gerne handle der igen - bare der er retfærdighed til - og det er dér......
Glædelig jul til alle også dem på Trendsales
Her er tråden dette omhandler - hvis nogle ikke så dden
https://www.baby.dk/debat/150903pi1/ordet-er-frit/saa-er-jeg-faerdig-med-at-handle-paa-trendsales.aspx
det var da på tide man betaler vist 2 pct i gebyr for at få en "sikkerhed" hvis man ikke modtager varen eller andet.
det burde de havdet gjort for lang tid siden. men dejligt det skete
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Flodkilling skriver: det var da på tide man betaler vist 2 pct i gebyr for at få en "sikkerhed" hvis man ikke modtager varen eller andet. det burde de havdet gjort for lang tid siden. men dejligt det skete
ja det var jo også det jeg var tosset over... at man betaler for hjælp og når der er så et twist så.... øv bøv.
Men er glad for fejlen er indset og de retter op
Toshiba skriver: JJe er det gud det vidste jeg så ikk....
JJe
er det gud det vidste jeg så ikk....
Valle81 skriver: Jep det er det sammen med dating.dk arto.dk osvMen fedt det er, så fik du medhold i din sag, hvilket var total på sin plads
Jep det er det sammen med dating.dk arto.dk osvMen fedt det er, så fik du medhold i din sag, hvilket var total på sin plads
nååå dér kan man bare se - aaalt det man ikke ved...
ja det er rart de retter op på det - for det andet var da helt hen i skoven
ER HELT CHOKERET !!!!! PÅ DEN GODE MÅDE Der er blevet skrevet til mig fra Trendsales !! En fra support, der fra var faldet over tråden her på baby.dk, og kunne godt se, at det jeg havde fået - IKKE var det jeg havde købt. (starter ovenikøbet mail med : jeg håber ikke du tager min henvendelse ilde op) NEJ det gør jeg ikke - jeg er SUPER glad for det - TAK Hun beklager at den sag var blevet afgjort sådan. Så nu har de beklaget fejlen og tilbyder mig pengene retur på deres vegne ER super glad for hun har taget "sagen" op efter en fejl vurdering, og løser den så alle er glade... SÅ vil jeg gerne handle der igen - bare der er retfærdighed til - og det er dér...... Glædelig jul til alle også dem på Trendsales Her er tråden dette omhandler - hvis nogle ikke så dden https://www.baby.dk/debat/150903pi1/ordet-er-frit/saa-er-jeg-faerdig-med-at-handle-paa-trendsales.aspx
Sådan det manglede bare
overvejede ski også om jeg fortsat gad handle der med den service
Hvor er det godt at nogen tager sådan nogen ting alvorligt!
hvad havde du købt som du aldrig fik, og hvad fik du i stedet for?
bullerbassen skriver: Sådan det manglede bare overvejede ski også om jeg fortsat gad handle der med den service
der er tale om der er lavet en fejl - og er glad for de har set det - og retter den.
Har sågar fået 2 månederes VIP som ekstra som undskyldning - det er flot af dem
FrkLarsen skriver: Hvor er det godt at nogen tager sådan nogen ting alvorligt! hvad havde du købt som du aldrig fik, og hvad fik du i stedet for?
jeg fik skam varen - bare ikke det jeg havde købt... se linken i starten af tråden - der er billeder og forklaring
Toshiba skriver: der er tale om der er lavet en fejl - og er glad for de har set det - og retter den. Har sågar fået 2 månederes VIP som ekstra som undskyldning - det er flot af dem
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128