Russisk namn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. december 2011

Røverdatter

Alyona skriver:

Endnu en gang tak for den store insats! Nu føler jeg mig mere lettet!

Kolleger på jobbet synes det er også godt navn  . Men som jeg har mange mænd rundt, de  foreslår deres egne versioner af, hvordan jeg skulle  nævne min barn:   Madsonja , Jesperina , Ibrahima

Da de ikke tager det alvorligt, jeg kom til dig og er meget glad for at jeg gjorde det ...

Om to måneder vil jeg sætte et billede af vores Yesenichka ( Det er  hyggeligt russiske måde at  nævne Yesenia ). I Rusland kan der være millioner af hyggelige versioner til ét pas navn

Himmelsmil, tak i øvrigt for at være '' Vild med Rusland '' . Hvis du nogensinde har planer om at gå der , er du velkommen til at spørge mig

wow, tusind tak Det kan godt være jeg vil henvende mig til dig en dag. Min kæreste og jeg har planer om at tage vores lille søn med på roadtrip engang, når vores dreng er 'stor nok'.. Og vi vil gerne til Rusland også

Er meget fascineret af Rusland og russere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2011

Ciss

Alyona skriver:

Hej!

Jeg er fra Rusland , 30 uger gravid . Jeg stadig kæmper med navnet . Min tyske mand  kan god lige att vores lille prinsesse skal have en russisk navn.

Jeg foreslog navnet '  ' Yesenia ''  , og han er virkelig forelsket med det . Hans forældre også.   Det betyder '' smuk , den, der sender lyset ''

Men jeg er lidt bekymrede for, hvordan danske folk vil tage dette navn . Hvad synes I ?

På forhånd tak

Sikke et nydeligt navn!

Jeg reagerer ikke negativt på det. Det er jo uanset en trend at bruge usædvanlige navne for tiden, så Yesenia bliver næppe den eneste i klassen med et navn langt udenfor top-10. Og når navnet afspejler en kulturel tilknytning, er det jo bare en ekstra grund til at vælge det!

Gratulerer med graviditeten!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.