Spørgsmål om autostol til baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
20. december 2011

JH12

Vi har været ude og købe en Brio Primo Isofix, som efterhånden har vundet mange tests både i DK og i Tyskland, og den har vi fået varmt anbefalet af Ønskebørn, samt tidligere brugere..

Den virker rigtig lækker, og den skulle være god hvis barnet skal ud og kører meget, samt sikkerheden er i TOP

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2011

Chris86

NNL skriver:

Hej alle I skønne piger derude - er der nogen der kan hjælpe mig??

Hvilken autostol skal man vælge til sin nyfødte? Jeg bor 2 timers kørsel fra mine forældre, så Lillen skal vel kunne ligge ned på turen? (Har læst at de kun kan sidde op ca 20-30 minutter)

Ja jeg er lidt på bar bund mht regler, sikkerhed osv. Vil ikke gå på kompromis, for tænk nu hvis uheldet var ude... Heldigvis er jeg i god tid endnu, men det er rart i det mindste at vide hvad man skal gå efter

Kram fra NNL

Hey.
Vi har ca 1½ - 2 timer til min familie og har en Römer autostol..
Fik afvide, at hvis hun sov hele vejen skulle vi lade hende sove og bare køre... Var hun derimod vågen skulle vi lige ta en pause eller to, hvor hun kunne komme ud af stolen...
En af os sad dog altid ved siden af, og "holdte øje" med hende

Anmeld

20. december 2011

NNL

Chris86 skriver:

Hey.
Vi har ca 1½ - 2 timer til min familie og har en Römer autostol..
Fik afvide, at hvis hun sov hele vejen skulle vi lade hende sove og bare køre... Var hun derimod vågen skulle vi lige ta en pause eller to, hvor hun kunne komme ud af stolen...
En af os sad dog altid ved siden af, og "holdte øje" med hende

Mange tak for dit svar Vi køber denne af min veninde http://www.britax-roemer.dk/autostole/autostole/baby-safe-sleeper Fik lige en snak med dem i BabySam, hvor de fortalte at den er rigtig god, så når jeg kan få den billigt er det med at slå til, især når det er fra en jeg kender, så jeg ved at den ikke har været i skade eller noget

Måske skal vi så også have en almindelig en til de kortere ture

Anmeld

20. december 2011

Chris86

NNL skriver:

Mange tak for dit svar Vi køber denne af min veninde http://www.britax-roemer.dk/autostole/autostole/baby-safe-sleeper Fik lige en snak med dem i BabySam, hvor de fortalte at den er rigtig god, så når jeg kan få den billigt er det med at slå til, især når det er fra en jeg kender, så jeg ved at den ikke har været i skade eller noget

Måske skal vi så også have en almindelig en til de kortere ture

okii.. ja vi har nu bare en alm.. så ingen grund til at bruge penge på flere

Anmeld

20. december 2011

Maja88

An&Jo skriver:

jeg havde en maxi cosi cabriofix, og det er en rigtig lækker stol.. Der er en babyindsats, som er ligesom en pude faktisk, den gør at baby ligger helt strakt i ryggen i stolen, så baby faktisk ligger ned og ikke sidder..

så den vil jeg helt klart anbefale.. går ikke ud fra at du vil besøge dine forældre hver eller hveranden dag.. og så er det jo bare at holde pauser, eller køre imens baby sover..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.