Spørgsmål om autostol til baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.926 visninger
14 svar
0 synes godt om
15. december 2011

NNL

Hej alle I skønne piger derude - er der nogen der kan hjælpe mig??

Hvilken autostol skal man vælge til sin nyfødte? Jeg bor 2 timers kørsel fra mine forældre, så Lillen skal vel kunne ligge ned på turen? (Har læst at de kun kan sidde op ca 20-30 minutter)

Ja jeg er lidt på bar bund mht regler, sikkerhed osv. Vil ikke gå på kompromis, for tænk nu hvis uheldet var ude... Heldigvis er jeg i god tid endnu, men det er rart i det mindste at vide hvad man skal gå efter

Kram fra NNL

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2011

eliasogmor

NNL skriver:

Hej alle I skønne piger derude - er der nogen der kan hjælpe mig??

Hvilken autostol skal man vælge til sin nyfødte? Jeg bor 2 timers kørsel fra mine forældre, så Lillen skal vel kunne ligge ned på turen? (Har læst at de kun kan sidde op ca 20-30 minutter)

Ja jeg er lidt på bar bund mht regler, sikkerhed osv. Vil ikke gå på kompromis, for tænk nu hvis uheldet var ude... Heldigvis er jeg i god tid endnu, men det er rart i det mindste at vide hvad man skal gå efter

Kram fra NNL

du skal enten købe en mener det er rømer der har lavet en, hvor de ligger helt ned....meget bedre end den der box... ellers en ganske alm autostol.... det er jo ikke hver dag i skal besøge dine forældre (det regner jeg ikke med)... jeg vil nok købe en ganskae alm.. og så holde pauser... jeg kan anbefale sig en cybex...evt med base... eller en maxi cosi.. evt også med base...

Anmeld

15. december 2011

An&Jo

jeg havde en maxi cosi cabriofix, og det er en rigtig lækker stol.. Der er en babyindsats, som er ligesom en pude faktisk, den gør at baby ligger helt strakt i ryggen i stolen, så baby faktisk ligger ned og ikke sidder..

så den vil jeg helt klart anbefale.. går ikke ud fra at du vil besøge dine forældre hver eller hveranden dag.. og så er det jo bare at holde pauser, eller køre imens baby sover..

Anmeld

15. december 2011

NNL

eliasogmor skriver:

du skal enten købe en mener det er rømer der har lavet en, hvor de ligger helt ned....meget bedre end den der box... ellers en ganske alm autostol.... det er jo ikke hver dag i skal besøge dine forældre (det regner jeg ikke med)... jeg vil nok købe en ganskae alm.. og så holde pauser... jeg kan anbefale sig en cybex...evt med base... eller en maxi cosi.. evt også med base...

Tak for dit svar Jeg har nemlig fået to tilbud fra bekendte: 1. en gammel "Play" autostol som kan indstilles i ryggen, så den næsten kan ligge ned. 2. en af de nye rømer hvor Baby ligger helt ned, og der kommer så en ligesom den første med i købet til de mindre ture. Der er 650 kr i forskel på de to tilbud... Så tænker om jeg ikke får mest ud af tilbud 2 ??

Anmeld

15. december 2011

eliasogmor

NNL skriver:

Tak for dit svar Jeg har nemlig fået to tilbud fra bekendte: 1. en gammel "Play" autostol som kan indstilles i ryggen, så den næsten kan ligge ned. 2. en af de nye rømer hvor Baby ligger helt ned, og der kommer så en ligesom den første med i købet til de mindre ture. Der er 650 kr i forskel på de to tilbud... Så tænker om jeg ikke får mest ud af tilbud 2 ??

jeg ville købe rømeren kun..og så købe evt en nyere brugt autostol.. jeg er ikke meget for de gamle stole... jeg har lige selv købt en brugt autostol .. kære børn en maxi cosi, med base til 1300 (inkl pose).. jeg er meget sart med autostole..da jeg har været med i en bilulykke med en ældre autostol....som lå på hovedet...med barn i... så jeg går ikke på kompromi med autostole.. men som sagt..vil jeg kune købe rømeren.. du kan gå til din kære børn hvis i har en og få en god og sikker autostol til ca 500.. men kan de ikke bruge rømeren i lang tid til de 9 mdr??

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

15. december 2011

eliasogmor

NNL skriver:

har lige gogglet den der play autostol... og vil aldrig sætte mit barn i den... men kan se at du også kun vil have det bedste..

Anmeld

15. december 2011

NNL

eliasogmor skriver:

har lige gogglet den der play autostol... og vil aldrig sætte mit barn i den... men kan se at du også kun vil have det bedste..

Römeren ligner meget den du har lagt billede ind af, og det bliver også den jeg vælger. Har selv kigget lidt efter Play modellerne og synes også de ser "billige" ud. Altså lidt for simple. Og så vil jeg helst have at Baby kan ligge ned når vi skal på lange ture for at skåne dens ryg, og hvis den samtidig kunne klare middags søvnen uden at jeg skal vække den hver halve time, kunne det være perfekt

Tusind tak for dine råd!!

Anmeld

15. december 2011

AndreasMor84

Vi har en rømer med base til og den er super god til os. Vores familie bor i jylland og det kræver jo også ca 3 timers kørsel. Han falder altid i søvn så det er dejligt og han sidder rigtig godt i den da den bl.a har støtte i lænden:-)

Anmeld

15. december 2011

NNL

AndreasMor2011 skriver:

Vi har en rømer med base til og den er super god til os. Vores familie bor i jylland og det kræver jo også ca 3 timers kørsel. Han falder altid i søvn så det er dejligt og han sidder rigtig godt i den da den bl.a har støtte i lænden:-)

Tak for svaret Det lyder rigtig godt, det ender også med Römer'en her, er jeg sikker på...

Anmeld

15. december 2011

eliasogmor

NNL skriver:

Römeren ligner meget den du har lagt billede ind af, og det bliver også den jeg vælger. Har selv kigget lidt efter Play modellerne og synes også de ser "billige" ud. Altså lidt for simple. Og så vil jeg helst have at Baby kan ligge ned når vi skal på lange ture for at skåne dens ryg, og hvis den samtidig kunne klare middags søvnen uden at jeg skal vække den hver halve time, kunne det være perfekt

Tusind tak for dine råd!!

held og lykke i junglen....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.