Vågne op med hovedpine.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. december 2011

morethanperfect

Kloster skriver:

Ja der kan være noget om det. Har nemlig soveværelsedøren åben om natten. Så vi har stuetemperatur i sovevær. Jeg har så svært ved at sove koldt/køligt.

Tak for rådet...

Jep .. Så tror jeg det er derfor .. Jeg har aaltid sovet rigtig varmt faktisk , har hadet kolde soveværelser .. Men da jeg så mødte min kæreste begynfte vi at sove køligt.. De seneste par dage har der været rigtig varmt deroppe , og jeg har vågnet med hovedpine hver morgen ..

Så jeg vil gætte på det er det 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2011

Kloster

SussieThyssen skriver:

Du bør lige få en snak med lægen, da det er svært at vurdere hvad årsagen kan være.
Alt fra træk til spændingshovedpine.
Sikkert er det, at man ikke igennem længere tid skal vågne op med hovedpine, for det er et tegn på, at noget ikke er, som det skal være.

Kærligst
Sussie

Mange tak, det vil jeg også gøre. Det er filme da træls, at det bliver ved. Døjer en del med hold i nakken, men det hele går jo rundt i en ond ring...

Anmeld

15. december 2011

Kloster

morethanperfect skriver:

Jep .. Så tror jeg det er derfor .. Jeg har aaltid sovet rigtig varmt faktisk , har hadet kolde soveværelser .. Men da jeg så mødte min kæreste begynfte vi at sove køligt.. De seneste par dage har der været rigtig varmt deroppe , og jeg har vågnet med hovedpine hver morgen ..

Så jeg vil gætte på det er det 

Vi må prøve det.

Men vi har jo altid sovet lunt...

Anmeld

15. december 2011

morethanperfect

Kloster skriver:

Vi må prøve det.

Tja .. Det er også bare et gæt .. Det er da i hvert fald værd og prøve

Anmeld

15. december 2011

birthee

Kloster skriver:

Vi må prøve det.

Det kan også være luft-fugtigheden er for høj... Vi er nogle gange vågnet op med hovedpine, fordi det simpelthen er blevet for varmt og fugtigt i soveværelset... Men hold i nakken kan altså også give hovedpine - taler af erfaring... det var først da jeg kom til kiropraktor at det blev bedre med min hovedpine... fysioterapeuten kunne ikke løsne det, men det kunne kiropraktoren

Anmeld

15. december 2011

SussieThyssen

Kloster skriver:

Mange tak, det vil jeg også gøre. Det er filme da træls, at det bliver ved. Døjer en del med hold i nakken, men det hele går jo rundt i en ond ring...

Ja, så er det jo nok spændingshovedpine.

Som en anden foreslår, så prøv at få en anden type pude..og se at komme til en massør

Anmeld

15. december 2011

Maja_4000

Kloster skriver:

Hov... Ja det kan være. Vi skal have nye dyner og puder i julegave. Så håber jeg det hjælper.

Tak for rådet...

Det håber jeg for dig Det er vildt irriterende at vågne op og have ondt :/
Der var test af hovedpuder i Go' Morgen Danmark den anden morgen .. Der var nok lidt fif at hente

Anmeld

15. december 2011

Mivsen

Det problem har jeg også haft en gang.. Og det ikke til at holde ud. Mit problem var at jeg bed tænderne for hårdt sammen når jeg sov, noget jeg aldrig selv ville have tænkt på.. Så jeg fik spændninger i hovedet. Det hjalp med en bideskinne, jeg sov med om natten.

Anmeld

15. december 2011

AnneBJ

Kloster skriver:

Ja der kan være noget om det. Har nemlig soveværelsedøren åben om natten. Så vi har stuetemperatur i sovevær. Jeg har så svært ved at sove koldt/køligt.

Tak for rådet...

90 % af mine morgenhovedpiner er udryddet ved at sænke rumtemperaturen... Jeg tror vi har 18 grader i soverum... Det var svært i starten, særligt for min kæreste, men man vænner sig til det. Jeg tager "nattøj" på efter hvordan jeg har det når jeg skal i seng. Hvis jeg synes jeg fryser tager jeg et par "hyggesokker" og en langærmet t-shirt på, omvendt tager jeg kun t-shirt og ingen strømper hvis jeg har det varmt/tilpas!

Prøv det - og giv det i hvert fald en måned, så du vænner dig til at sove - og falde i søvn! - i den nye temperatur!

Anmeld

15. december 2011

RGN

Profilbillede for RGN
Kloster skriver:

Kan ikke lige identificere mig med nikotin og koffein, da jeg hverken ryger ell drikker kaffe om aftenen.

Måske for lidt alm væske om aftenen kan være årsagen...

Tak for rådet..

Jeg drikker kun kaffe om morgenen, men vågnede alligevel op med hovedpine, der først gik over når jeg fik min morgenkaffe.

Men jeg tror væske inden sengetid kan afhjælpe det. (Det hjalp i hvert fald her)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.